Dziś są imieniny: Cecylii, Jonatana, Marka
Dzisiaj odwiedziło nas 1221 osób   |   Osób online: 324   |   Zaloguj się   Rejestracja

Redakcja  
dodane: 14-11-2017 14:18   |   wyświetleń: 5868

Niech to będzie wina, ale obustronna

Jesteśmy szykanowani. Mi chodzi o prawdę. Jeśli ma być orzeczona wina to obustronna, bo to oni przyjechali na naszą posesję. Syn mnie bronił - mówi matka 21-letniego Michała Z. oskarżonego o usiłowanie zabójstwa.
Niech to będzie wina, ale obustronnafoto. Internet (zdjęcie poglądowe) 
Wracamy do zdarzenia z nocy z 30 września na 1 października, które miało miejsce na terenie Serokomli. Po godzinie 23.00 czterej młodzi mężczyźni przyjechali na posesję 21-letniego Michała Z. gdzie doszło do szarpaniny. To wtedy 22-letni mężczyzna został ugodzony nożem. Poszkodowany mężczyzna z przebitym płucem trafił do szpitala, a sprawca do aresztu. Do nas jednak zgłosiła się matka aresztowanego, ponieważ chce uciąć plotki i opowiedzieć jak to wówczas było. 

- To wszystko działo się na naszej posesji. Jechali za naszym Michałem, gdy rowerem wracał z baru do domu. Chcieli, żeby do nich wyszedł. Zamknęłam syna z przyszłym zięciem, a sama z córką do nich wyszłam. Zaczęli mnie wyzywać. Wtedy mój syn wyskoczył do nas przez okno. Jeden z nich wywrócił mnie i zaczął mnie kopać. Czekam na obdukcję. Inny podciął mojemu synowi nogę. Po chwili zobaczyłam jak  jeden z chłopców wstaje, biegnie polem do samochodu i odjeżdża z kolegą. Reszta uciekła
– tak tamto zdarzenie relacjonuje pani Anita. 

Później przyjechała policja i zaczęły się przesłuchania. Wkrótce także policja znalazła ukryty na posesji nóż. Pani Anita została zatrzymana w areszcie na 48 godzin za zacieranie śladów. Usłyszała już zarzut utrudniania postępowania. 

- Działając z zamiarem uniknięcia przez syna odpowiedzialności karnej, nakłoniła go do pozbycia się narzędzia służącego do popełnienia tego czynu. Grozi za to do 5 lat pozbawienia wolności
– powiedziała nam rzeczniczka Prokuratury Okręgowej w Lublinie Agnieszka Kępka. 

Zarzut usiłowania zabójstwa usłyszał Michał Z. Matka nie ukrywa, że wcześniej miał już problemy z prawem, że nadużywał alkoholu. Uważa jednak, że zdarzenie jakie miało miejsce było jej obroną. 

- Działając z bezpośrednim zamiarem pozbawienia życia, używając niebezpiecznego narzędzia w postaci noża, zadał uderzenie w klatkę piersiową, ale zamierzonego celu nie osiągnął ze względu na szybko udzieloną pomoc medyczną – brzmi zarzut. 

I jak powiedziała nam Agnieszka Kępka z lubelskiej prokuratury: 

- Oskarżony częściowo przyznał się do winy. Nie zauważył, że kogoś dźgnął, ale wydawało mu się, że jeżeli już to w nogę. 

Michał Z. przebywa w areszcie. Jego rodzina, jak mówi nam pani Anita, jest teraz szykanowana. Mówi także o złym traktowaniu syna przez kolegów od dłuższego czasu. O istnieniu konfliktu między uczestnikami zdarzenia mówi także prokuratura. Zgłaszająca się do naszej Redakcji matka aresztowanego skarżyła się także na zbyt wolną reakcję policji. 

- Dzwoniliśmy trzy razy: syn, ja i córka. Mówili, że nie przyślą radiowozu. Przyjęte zostało dopiero ostatnie zgłoszenie, ale policja przyjechała już po wszystkim
– mówi matka. 

Pytaliśmy o to czego dotyczyły zgłoszenia, kiedy został wysłany radiowóz, ale ze względu na prowadzone postępowanie nie uzyskaliśmy na te pytania odpowiedzi. Jak powiedział nam Andrzej Dudzik z Komendy Powiatowej Policji w Łukowie: 

- Z własnej inicjatywy prowadzimy czynności wyjaśniające zmierzające do ustalenia prawidłowości reakcji funkcjonariuszy na zgłoszenie - informuje. 

To, jak i kwestię ewentualnego agresywnego zachowania pozostałych osób zamieszanych w to zdarzenie bada Prokuratura. 

- Jeżeli w toku postępowania prokurator dojdzie do wniosku, że policja zareagowała nieprawidłowo, wówczas materiał zostanie wyłączony do oddzielnego postępowania. Podobnie jest w kwestii zachowania młodych mężczyzn. Tutaj także materiał będzie można wyłączyć do oddzielnego postępowania – wyjaśnia A. Kępka. 

Pytań bez odpowiedzi w tej sprawie jest wiele. Niestety nie na wszystkie nasze pytania, w toku prowadzonego postępowania, może odpowiedzieć prokuratura. To, co zeznawały wszystkie zamieszane w tę sprawę osoby będzie znane w trakcie rozprawy sądowej.

Komentowane

Zibi (2017-11-14 18:03) 6 5   |   zgłoś do usunięcia
Trudno mi co kolwiek powiedzić w tej sprawie bo nieznam ludzi i dokładnie sprawy ale wiem źe w polsce prawo nalerzy zmienić .Dostep do broni oczywiście nie dla wszystkich tylko po odwyciu badań psychologa i inych procedur powinien byc owiele łatwiejszy .Zakaz wejscia na prywatną ogrodzaną posesje po godz np 22 ja w innych krajach na świecie
macenos (2017-11-14 18:56) 6 3   |   zgłoś do usunięcia
I mamy to do czynienia z klasycznym a w konsekwencji . Każdy douczony adwokat wywiedzie z tego solidna linię obrony, a następnie ataku wobec tych służb, które winny zareagować.
Łukasz (2017-11-14 19:23) 5 3   |   zgłoś do usunięcia
Może ktoś by z państwa pomógł p.Zwolińskiej może jakiś adwokat to będzie czytał bo naprawdę te sprawa jest po prostu nie do pojęcia
Arnold (2017-11-16 10:39) 4 4   |   zgłoś do usunięcia
Pani Anita pięknie ludziom w głowach mąci.
Arnold (2017-11-16 11:17) 5 4   |   zgłoś do usunięcia
Pani Anita pięknie ludziom w głowach mąci.
PUT-IN (2017-11-16 11:42) 6 3   |   zgłoś do usunięcia
Ciekawe czy pani Anita byłaby taka mądra gdyby wszyscy się dowiedzieli jak było naprawdę. Bo to co ona wypisuje i rozpowiada to są bzdury z palca wyssane.
Harnaś (2017-11-16 11:49) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Tej babie jest potrzebna pomoc psychiatryczna
Harnaś (2017-11-16 12:09) 4 4   |   zgłoś do usunięcia
Tej babie jest potrzebna pomoc psychiatryczna
Vibo (2017-11-16 12:33) 1 3   |   zgłoś do usunięcia
Nie trzeba znać tych ludzi , aby zauważyć kto miesza i robi z siebie pokrzywdzonego...wystarczy przeczytać każdy artykuł i komentarze P Anity. Jak to się mówi- winny się tłumaczy. Łatwo jest oczerniać i winić innych tylko nie siebie. Publicznie każdy może wypisywać co chce...szkoda tylko, ze w tym wypadku to jedna wielka ściema by zniekształcić fakty na swoją korzyść. pozdro
KONRAD (2017-11-16 16:02) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Vibo Put-in Harnaś Arnold no to dajcie wasze fakty bo tylko cos tu onich a nic o tamtych nikt nic nie mówi niech tez wyjawią prawde
KONRAD (2017-11-16 16:07) 4 3   |   zgłoś do usunięcia
Ja tam uważam że jak nie znam ludzi to nic o nich nie mówię a plotki są tworzone przez głupich a żeby coś powiedzieć w tej sprawie musiałbym być tam świadkiem a nie byłęm i jednak patrząć na komentarze wasze pani ma rację jak w artykule szykanujecie ją
Arnold (2017-11-16 16:57) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
Prawdą jest taka iż Patologia tzn pani Anita oczernia pokrzywdzonego faktami wymyślonymi które nie miały miejsca
KONRAD (2017-11-16 17:08) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
No spoko ale czemu patologia dla ciebie Arnold
KONRAD (2017-11-16 17:16) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Narazie to widze ze ty nie masz szacunku dla ludzi nawet publicznie ublizasz komus nie wazne czy bogaty czy biedny to czlowiek nie stworzony przez ciebie niestety a zyc musi i bronic sie jak kazdy z nas
Arnold (2017-11-16 17:18) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Wiec nie ma potrzeby żeby któryś z chłopaków wypisywal teraz jsk pani Anita która zresztą pisze takie bzdury ze robi to się aż śmieszne. Tylko winny się tłumaczy a tylko ona i jej syn mają postawione zarzuty
KONRAD (2017-11-16 17:27) 4 4   |   zgłoś do usunięcia
A czytalem ze oni tez jest postepowanie w zwiazku z tym
Arnold (2017-11-16 17:28) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Wiec nie ma potrzeby żeby któryś z chłopaków wypisywal teraz jsk pani Anita która zresztą pisze takie bzdury ze robi to się aż śmieszne. Tylko winny się tłumaczy a tylko ona i jej syn mają postawione zarzuty
KONRAD (2017-11-16 17:37) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Powtarzasz sie widze a faktow nic a nic a idealni tez nie sa z tego co obserwuje na Serokomli i ludzie mowia i o nich nie bardzo nawet ich koledzy
Arnold (2017-11-16 17:40) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Wiec nie ma potrzeby żeby któryś z chłopaków wypisywal teraz jsk pani Anita która zresztą pisze takie bzdury ze robi to się aż śmieszne. Tylko winny się tłumaczy a tylko ona i jej syn mają postawione zarzuty
KONRAD (2017-11-16 17:46) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Zaciał ci sie komp bo to samo dajesz haha
Arnold (2017-11-16 17:50) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Wiec nie ma potrzeby żeby któryś z chłopaków wypisywal teraz jsk pani Anita która zresztą pisze takie bzdury ze robi to się aż śmieszne. Tylko winny się tłumaczy a tylko ona i jej syn mają postawione zarzuty
Arnold (2017-11-16 17:50) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Trzeba nazywać rzeczy po imieniu. Wiec nie ma potrzeby żeby któryś z chłopaków wypisywal teraz jsk pani Anita która zresztą pisze takie bzdury ze robi to się aż śmieszne. Tylko winny się tłumaczy a tylko ona i jej syn mają postawione zarzuty
KONRAD (2017-11-16 17:54) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Haha cos chyba z toba nie tak
Arnold (2017-11-16 18:03) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Dobrze że z tobą wporzadku
KONRAD (2017-11-16 18:07) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
No raczej nie powtarzam komentarzy tak jak ty osmieszasz sie kolego lub kolezanko
Arnold (2017-11-16 18:19) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Dobrze że z tobą wporzadku
KONRAD (2017-11-16 18:21) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
A reszta nic widze nie potrafi sie wypowiedziec na ten temat tylko napisac na jednych
KONRAD (2017-11-16 18:33) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
I akurat tu przyznam pani Anicie racje jako normalny czlowiek broni swojego i nie da po sobie jezdzic niby tym wyzszym sferom ktore nie maja szacunku dla ludzi i mysla ze tak jest dobrze postepowac z ludzmi brawo wy niewiem kto was wychowal ale zal mi was naprawde widac czlowiek jednak.....niby patologia ma wieksza kulture niz wy
Lukasz erni zięba (2017-11-16 19:54) 4 3   |   zgłoś do usunięcia
Zauważyłem że strasznie obrażacie Panią zwolińską i jej rodzinne sprawa w sądzie się nie odbyła i do tego czasu nikt nie jest winien. I nikogo nie można obrażać publicznie nie ważne kto kim jest każdemu należy się szacunek a jeśli ktoś nie umie i inaczej pisać a umie tylko obrażać to ktoś jest mało inteligentny. Więc proszę szanowna redakcję o usunięcie obraźliwych konentarzy.
KONRAD (2017-11-16 20:35) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Panie Łukaszu te osoby chyba da naprawde nie odpowiedzialne i niewiedza co robia a moze akurat przeczyta to ktos madry i pouczy ich ze tak nie mozna robic
PUT-IN (2017-11-16 22:44) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Erni jaki ty cwaniak jesteś
KONRAD (2017-11-17 08:15) 4 1   |   zgłoś do usunięcia
Otorz tak sie sklada ze ja tez zyje i mieszkam w Serokomli to nie Warszawa ze tu nikt nic niewie ci chlopcy tez nie pachna rumiankiem dobrze wiem co ludzie potrafia tutaj zyc sensacjami a nie interesowac sie soba bo po co przeciez o opinie bogaczy chodzi bo tatus lub mamusia na stanowisku trzeba to ukryc i lepiej jest zdeptac prostego czlowieka niz siebie i dla mnie jedynym brakiem odpowiedzialnosci to sa ci chlopcy bo prawda jest taka ze nie powinni tam wcale pojsc i 4 na jednego no to chyba jest nie fer jak tak
Erni (2017-11-17 09:26) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Nie jestem cwaniakiem. W porównaniu do was wiem co to kultura osobista ale skąd wy możecie wiedzieć co to jest kultura osobista tylko potraficie obrażać bo to wam najlepiej wychodzi. Patologiąm to wy jesteście a nie rodzinna zwolińskich możecie pisać i obrażać tylko jestem ciekaw czy też tak w sądzie będziecie obrażać tą rodzinę.
KONRAD (2017-11-17 12:41) 4 3   |   zgłoś do usunięcia
Panie Lukaszu ta rodzina nigdy nie byla traktowana dobrze tu u nas liczy sie jakie kto nazwisko ma a przy okazji jak jest bogaty no to zawsze elita za elita pojdzie i teraz przeszkadza ze walcza o swoje bo maja dosc i taka prawda ich mozna obrazac a tamtych nie bo sa biedniejsi i mozna dokuczac w ten sposob sie u nas postepuje z prostymi ludzmi ze sie zazdrosci jak sobie radza zostali bez niczego po smuerci ojca a p.Anita radzila sobie dzielnie bez niczyjej pomocy tyrajac na polach by utrzymac siebie i dzieci i taka prawda i wiele jeszcze innych faktow jest tu taj by opowiedziec o tym
PUT-IN (2017-11-17 13:22) 4 3   |   zgłoś do usunięcia
Będę obrażał kogo zechcę gdzie i kiedy. Ciebie erni pseudo inteligentny i kulturalny człowieku też bardzo chętnie.
KONRAD (2017-11-17 14:24) 4 4   |   zgłoś do usunięcia
No to sie ujawnij bo z fikcyjnego kazdy moze haha
Erni (2017-11-17 14:27) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
PUT-IN jesteś typowym wieśniakiem więc rozumiem że jesteś mało inteligentny co się dziwić jak ktoś jest wieśniakiem to nie ma co wymagać od niego inteligencji
PUT-IN (2017-11-17 14:58) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Nie chcę mi się dyskutować z ułomnymi dziećmi z patologicznych rodzin
KONRAD (2017-11-17 14:58) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Pewnie ze mozesz to swiadczy tylko o twojej kulturze osobistej czlowieku
KONRAD (2017-11-17 15:09) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Zawsze to policja moze sprawdzic kto pisze pod danym nickiem panie Lukaszu i bedzie wiadomo kim jest osobnik ktory obraza
Erni (2017-11-17 15:23) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
No wieśniak obraża bo tylko tak umie pisać żal mi takich ludzi jak PUT-IN a ułomem ty jesteś wiesniaku
Zośka (2017-11-17 15:42) 4 3   |   zgłoś do usunięcia
Obraża? Ludzie chyba nie wiecie co Wy piszecie. Nie było wyroku a cb Erni chyba bardzo kręci dodawanie komentarzy pod każdym artykułem z ta sprawa. Chyba nie wiecie kto tu się zachowuje jak wieśniak. Konrad a może Ty się ujawnisz myślę że nie ma problemu, bo komuś każesz a sam co? może trzeba zacząć od siebie a nie od kogoś? Wasze komentarze są tak potrzebne, że aż w ogóle. Ani nie byliście na miejscu wydarzenia to nie czaje co Wam to daje. Może trochę kultury i chyba do wyroku wytrzymacie bez tych wszystkich zbędnych komentarzy? Czy serio to tak wiele? Noo chyba że rodzinka oskarżonych i trzeba z siebie robić gwiazdy internetu. Gazeta i wywiad w łuków 24 to jeszcze mało. Tak takk bo internet to sąd i da Wam tu wyrok. Kurcze ludzie, chcecie robić z siebie gwiazdy to weźcie rolę w filmie a nie tu gwiazorzycie.
KONRAD (2017-11-17 15:56) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Wedlug pani slowo patologia nie znajac kogos nie jest obrazliwe i tu sie pani myli a komentujacy tu byli czy chca osadzac tylko oskarzonych.....hmm
KONRAD (2017-11-17 16:02) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
A co oznacza slowo gwiazorzycie bo niewiem
Zośka (2017-11-17 16:09) 2 5   |   zgłoś do usunięcia
Kurcze czyżby tu jakieś dzieci przesiadywaly z nadmiaru wolnego czasu? Bo z taką ortografia to nooo.
KONRAD (2017-11-17 16:13) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Piszesz o sobie nie zapomnij ze i ty mieszkasz tak jak ja w tej Serikomli i chodzilas do tej samej szkoly a gwiazorzycie kto cie nauczył powiedz
Arnold (2017-11-17 16:16) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
Widocznie jesteś mało inteligentny skoro nie wiesz co to słowo znaczy
KONRAD (2017-11-17 16:19) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Ło naprawde niewiedzialem o tym brawo za twoja inteligencje chlopie
PUT-IN (2017-11-17 16:20) 4 4   |   zgłoś do usunięcia
Konrad nie kłam że chodziłeś do szkoły. Jakbyś chodził do szkoły to nie byłbyś takim analfabetą
KONRAD (2017-11-17 16:26) 3 0   |   zgłoś do usunięcia
Naprawde nie wiedzialem o tym boszze ktos mnie uswiadomił z Serokomli
Zośka (2017-11-17 16:30) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Jest mały problem, po 1 ja nie gwiazdorze tylko próbuje Wam uświadomić ze te Wasze komentarze serio nie są nikomu potrzebne a po 2 ja nie chodziłam do szkoły do Serokomlii.
SZajbuS (2017-11-17 16:31) 2 1   |   zgłoś do usunięcia
Ja szczerze mówiąc w tych wszystkich artykułach, tu i w gazecie, filmie na MasterTV widzę tylko sporo hipokryzji, i niekonsekwencji, Pani w wielu komentarzach piszę że sprawa wyjaśni się w sądzie, i mnie zastanawia, co ma na celu takie atencyjne bieganie po gazetach? Jakie to może dać efektu w sądzie? Bo mi się wydaje że odmienne od zamierzanych
KONRAD (2017-11-17 16:38) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
O to fajnie ze nie chodzilas bo myslalem po rozumie ze tez Szajbus fajny nick pasuje do twojej wypowiedzi
SZajbuS (2017-11-17 16:39) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Ja szczerze mówiąc w tych wszystkich artykułach, tu i w gazecie, filmie na MasterTV widzę tylko sporo hipokryzji, i niekonsekwencji, Pani w wielu komentarzach piszę że sprawa wyjaśni się w sądzie, i mnie zastanawia, co ma na celu takie atencyjne bieganie po gazetach? Jakie to może dać efektu w sądzie? Bo mi się wydaje że odmienne od zamierzanych
KONRAD (2017-11-17 16:41) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
A jakie sa te zamierzone np
Zośka (2017-11-17 16:45) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Konrad może byś się ujawnił? Czy to jakiś wielki problem? Chyba nie masz co robić i kręcą Cie te komentarze. W sumie zawsze to jakieś zajęcie,prawda? Trochę mi cb szkoda, bo psujesz sobie oczy od tych niepotrzebnych komentarzy.
KONRAD (2017-11-17 16:50) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Moje oczy nie twoje moj problem
SZajbuS (2017-11-17 16:55) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Mogę spytać co ma pseudonim do kontekstu i znaczenia wypowiedzi? Tylko naprawdę proszę o rzeczowe ARGUMENTY, jeśli to słowo Pan rozumie. Jeśli ktos nie jest w stanie postawić argumentu, to nie powinien brać się za dyskusję, nawet w internecie.
KONRAD (2017-11-17 16:57) 3 1   |   zgłoś do usunięcia
I w koncu ktos musi obronic tych ludzi przed takimi jak wy i was to boli najbardziej
Zośka (2017-11-17 17:02) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Kurcze, mamy tu adwokata internetowego, bo broni tu osób co mają zarzuty. A boli to chyba cb, że prawda jest inna a Twojego kłamstwa nikt nie łyka. Co podanego jak oskarżonej. Dobrze ze, sąd od tego jest.
SZajbuS (2017-11-17 17:02) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
Pana komentarze są strasznie wyrwane z kontekstu, nie jestem w stanie zrozumieć czy to piszę pan już do mnie, czy jeszcze odnośnie wcześniejszych komentarzy? Byłoby miło z Pana strony jakby pan rozwinął ten zarzut który postawił Pan wobec mnie w związku z pseudonimem i wypowiedzią? Co było w niej takiego z czym się Pan nie zgadza? Poza tym prosiłbym o szanowanie ojczystego języka, polskie znaki naprawdę nie bolą, a to tylko ułamek sekundy żeby taki wprowadzić do wypowiedzi.
KONRAD (2017-11-17 17:10) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Bo mam nie zly ubaw z was jak chcecie wiedziec
SZajbuS (2017-11-17 17:14) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Proszę mi powiedzieć, jak mam prowadzić rzeczową dyskusję, dodatkowo na poziomie, z kimś kto nawet nie jest w stanie biegle posługiwać się językiem polskim? Proszę mi przedstawić konkretne argumenty, bo dotychczasowe Pana komentarze są tylko szukaniem atencji w internecie, nie przedstawiają sobą żadnej wartości merytorycznej. Jeśli planuje Pan dalej pisać tylko po to aby pisać, nie wnosząc nic do dyskusji to naprawdę proszę odłożyć telefon/wyłączyć komputer, usiąść i pomyśleć nad chociaż jednym rzeczowym argumentem i dopiero wtedy napisać.
Harnaś (2017-11-17 17:15) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
To nie adwokat tylko superbohater który broni uciemiężonych swoją własną głupotą:D
PUT-IN (2017-11-17 17:18) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Anita nie kompromituj się. Już wystarczająco się osmieszylas
KONRAD (2017-11-17 17:26) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Haha
SZajbuS (2017-11-17 17:29) 3 5   |   zgłoś do usunięcia
O proszę, bardzo rzeczowy komentarz :)
KONRAD (2017-11-17 17:35) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Szkoda mi czasu na tak madrych ludzi jak wy zegnam
Dyzio (2017-11-17 17:36) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Ta pani próbuje wzbudzić ludzką litość. A prawda jest taka ,że to ona jest winna całego zamieszania
Vibo (2017-11-17 18:28) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Konrad i Erni widzę, że macie duże zaufanie do P Anity skoro tak uparcie jej bronicie. Erni masz takie pojęcie o sprawie jak moj wujek z Niemiec- wiesz tyle ile przekaże Ci znajoma...a Ty Konrad skoro podejmujesz dyskusje baa nawet do niej prowokujesz to ją dokończ. Szkoda czasu na konwersacje z wami jeden pisze w kółko to samo a drugi rasowy prowokator w tego typu dyskusjach-gdy juz ktoś go zgasi-ucieka. Dyzio, dokładnie tak samo myślę.
KONRAD (2017-11-17 18:33) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Wlasnie zakonczylem cos jeszcze mam wyjasnic chyba zrozumiale napisalem prawda z madrymi nie dyskutuje
Wanda (2017-11-17 19:00) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Czytam i czytam i nie wierze co ludzie sa w stanie zrobic z drugim człowiekiem z zawiści p.Anito ja wspolczuje pani bardzo
Serokomla (2017-11-17 19:24) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Ja tez znam tych ludzi dobrze i moje zdanie takie po co tam poszli wogole a kobicie chodzi o wine z oboch stron a nie tylko jednej i to chyba sprawiedliwe jest
Kasia (2017-11-17 19:44) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Ja też uważam ,że wina powinna być obustronna,dlaczego tylko jedna strona ma ponieść karę ?Bądz co bądz zostali sprowokowani do obrony,śmieszy mnie tylko jedno w całym tym dramacie-czterech na jednego...herosi!A pani Anita jak każda matka postąpiła zgodnie z głosem serca,ja też broniłabym swoje dziecko.Szkoda tylko ,że nasza policja jest zbyt opieszała z interwencją,gdyby przybyli na wezwanie to nie byłoby tego całego zamieszania.
Serokomla (2017-11-17 19:51) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Otorz to ma pani racje a herosi bawia sie zapewne w naszym barze dzisiaj bo wekeend mamy
Erni (2017-11-17 20:05) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Zoska ty też nie byłaś na miejscu a komentujesz więc nie zwracaj mi uwagi że nie byłem na miejscu zdarzenia a komentuje. Kto jest wieśniakiem to już chyba każdy wie że wieśniak tylko umie tak obrażać , ja kulturę osobistą posiadam w porównaniu do tych co tak ładnie piszą patologia ułomy itp. Oczywiście że dobrze że sąd jeszcze jest bo niby poszkodowani już są oskarżonymi więc poczekamy jak sprawa w sądzie znajdzie swój bieg. Szajbus proste są argumenty tej sprawy nie mieli prawa wejść na prywatną posesję i wyzywać i kopać p. Zwolinska więc nie pisz tu glupot żeby podać argumenty jak byśmy mieli takie prawo jak w USA to p.zwolinska mogła by ich zabić i by nic jej za to nie zrobili. Również prawda jest taka jak by ta sprawa nie miała zagadek to by żadna prasa albo telewizja nie słuchała by p. Zwolińskiej co ma do powiedzenia bo dzienikarza sami wiedzą że ta sprawa to zagadka ale miejmy nadzieję że w procesie sądowym prawda wyjdzie najaw. I proszę się nie interesować czy mam zaufanie do p. Zwolińskiej czy nie bo to jest moja prywatna sprawa.
SZajbuS (2017-11-17 20:33) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Właśnie o to mi chodzi, o brak konsekwencji co do własnych słów, jeśli w komentarzu się twierdzi, że sprawę rozstrzygnie sąd, to bezcelowe jest szukanie atencji u dziennikarzy.
Zośka (2017-11-17 20:44) 3 1   |   zgłoś do usunięcia
To ja nie wierzę co czytam. Chyba nie zdajesz sobie sprawy z powagi sytuacji, nie zabiła? No kurcze, ale już im mało brakowało. Co, może z tego powodu tak szkoduj?. Nie dość ze mało nie zabili człowieka a Ty Erni będziesz mi tu pisał jacy oni pokrzywdzeni. Człowieku Ty chyba nie masz sumienia. Serio widzę, że kręcą Cie te komentarze. Widzę, że p, Anita bardzo się nudzi w domu jeśli tylko ciągle szuka sensacji internetowej. Matka Polka, oby nabrać się zasiłków i nic nie robić. Czego tu się można było spodziewać. Totalna patologia.
Erni (2017-11-17 20:49) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus każdy ma prawo pisać co chcę żyjemy wolnym kraju. Tak sąd rozpatrzy sprawę więc co ma wspólnego to że ktoś komentuje i piszę o sądzie że sąd rozpatrzy sprawę ale ta sprawa to zagadka i będę wszędzie komentował bo mam do tego prawo. A co p. Zwolinska miała nic z tym nie robić i powiedzieć prawdę dziennikarza bo co prawda was boli jak było naprawdę . Pewnie że najlepiej by dla was było jak by p.Zwolinska siedziała cicho i nic z tą sprawą nie robiła.
Zośka (2017-11-17 20:51) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
A zresztą jaka prywatna posesję? Z tego co widziałam to p Anita sama przyznała w komentarzu na fb ze to ich posesja nie była także proszę mi tu takich bzdur nue pisać. No chyba ze znowu kręci i znowu ma inną wersję.a to bardzo możliwe. Z tego jak widzę co pisze. Zaczyna jej się wszystko kręcić. Na szczęście byle do rozprawy.
Serokomla (2017-11-17 20:52) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Te Zoska a co zazdroscisz patologio im gowno wiesz i w jak tak piszesz a ja myslalem ze tu sie znaja wszyscy a tu ploty na maksa
Kasia (2017-11-17 20:57) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Do Zośka-Pani Zosiu,zaintrygowała mnie pani wypowiedz..Piszę pani ,że mało nie zabili człowieka-nie pochwalam tego czynu,nie powinien miec miejsca i pewnie by nie miał, gdyby Ci panowie nie zawitali na prywatna posesje,czego szukali o tak póznej porze na obcym terenie?Podejrzewam ,że nie była to przyjacielska wizyta.Nie znam pani Anity osobiscie,ale uważam ,że jesli sama wychowała dzieci i nie oddała ,a raczej nie odebrano jej to chyba nie jest patologią.Poza tym nikt nie wie co jeszcze go w życiu czeka i nie można gardzić i poniżać drugiego człowieka.
Zośka (2017-11-17 20:57) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Widocznie i Ty jak tak piszesz Xd . A z gównem to możesz mieszać alw siebie
Nick (2017-11-17 21:00) 2 1   |   zgłoś do usunięcia
Michał Z. sam nalegał by do niego przyjechali, nikt nie wszedł na teren prywatny rodziny Z. I ta sprawa nie jest żadna zagadką Haha zarzuty postawione ma syn z matka i NIE są one bezpodstawne. Dziwie się Pani Anicie, że broni syna i siebie w taki sposób-kłamiąc jak było naprawdę. Oczywiście, ze prawda wyjdzie Panie Łukaszu.
Serokomla (2017-11-17 21:01) 6 3   |   zgłoś do usunięcia
Pewnie hrabino juz sie robi na rozkaz haha ale z was glupce ze tak napisze wybielacie ich a ludzie i tak swoje tu wiedza
SZajbuS (2017-11-17 21:03) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Oczywiście że każdy ma prawo komentować, po to istnieje taka opcja. Ale niech Pan spojrzy na to obiektywnie, jak to wygląda. Wg mnie to przypomina desperacką próbę wybielenia swojej wersji. Która tak czy inaczej wyjdzie dopiero w sądzie, więc bieganie po gazetach nie ma żadnego sensu. A argument o tym że "gdybyśmy byli w USA" jest bez sensu, bo po pierwsze, wciąż jesteśmy w Polsce i obowiązuje tutaj polskie prawo więc gdybanie nie ma sensu, a po drugie droga przed posesją, to nie jest sama posesja. Nawiąże Panu do USA, do Teksasu konkretnie, tam faktycznie, ma ktoś prawo kogoś zastrzelić za wtargnięcie na posesję, ale pozwala mu wejść parę metrów głębiej żeby przypadkiem nie wylądował poza granicą posesji, to samo tyczy się tego, droga przed posesją to nie stricte posesja.
Erni (2017-11-17 21:06) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Zoska nie pisz tu głupot że mało go nie zabili kto go mało nie zabił? Pokrzywdzony on już nie jest też ma postawione zarzuty tacy mądrzy byli w grupie żeby przyjść na prywatną posesję i wyzywać i kopać starzasza kobietę jak przyszli w czwórkę to co chcieli od rodzinny zwolinskich albo chcieli całą rodzinę pobić albo nie wiadomo co chcieli zrobić oskarżony co miał patrzeć jak jego matkę kopię jakiś chłopak z tej grupy on był sam na ich czwórkę to tacy odważni są w grupie? Dla mnie to oni są bez zasad wieśniaki i tyle. Oskarżony jak by dzgnąl go nożem w płuco to czemu pogotowie na miejsce zdarzenia nie przyjechało miał siłę biec do samochodu i co przywieźli go samochodem do szpitala i nagle tam wyszło na jaw że został ugodzony nożem przez oskarżonego nie wiadomo co stało się po drodze do szpitala na miejscu zdarzenia nie bylo krwi a nóż w żadnym artykule nie jest napisane że na tym noży były odciski palców oskarżonego. Więc Zoska nie pisz tu że mało ich nie zabili i że p. Zwolinska żyje z zasiłków i jest patologią bo to nie ma związku z tą sprawą.
Kasia (2017-11-17 21:13) 5 3   |   zgłoś do usunięcia
Do Zośka-Pani Zosiu,zaintrygowała mnie pani wypowiedz..Piszę pani ,że mało nie zabili człowieka-nie pochwalam tego czynu,nie powinien miec miejsca i pewnie by nie miał, gdyby Ci panowie nie zawitali na prywatna posesje,czego szukali o tak póznej porze na obcym terenie?Podejrzewam ,że nie była to przyjacielska wizyta.Nie znam pani Anity osobiscie,ale uważam ,że jesli sama wychowała dzieci i nie oddała ,a raczej nie odebrano jej to chyba nie jest patologią.Poza tym nikt nie wie co jeszcze go w życiu czeka i nie można gardzić i poniżać drugiego człowieka.
Erni (2017-11-17 21:20) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus tak droga nie jest twoją posesja oczywiście że jest to teren posesji i nie pisz że w Teksasie jest tak jak napisałeś bo tak nie jest posesja zaczyna się albo od drogi należącej do posesji albo od furtki posesji i masz pełne prawo taką osobę zabić jak jest na twojej posesji i nie ma żadnej granicy na posesji twojej. Tak według ciebie to jest desperackie latanie po gazetach to dobre to każdy by latał do prasy żeby wybielic się od jakieś sprawy więc dzuenikarz wie czy ta osoba kłamie czy faktycznie naprawdę padła ofiarą jakieś sprawy i właśnie tu dziennikarze wiedzą że p. Zwolinska nie wymyśla bo jak by wymyślala to w żadnej prasie by o niej nie pisali proste.
Serokomla (2017-11-17 21:23) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
A oni byli tacy madrzy i poskuchali sie jego i przyjechali na rozkaz to glupota nic wiecej
Arnold (2017-11-17 21:28) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Erni głąbie czytać nie potrafisz?? to nie działo się na prywatnej posesji!! Najwyraźniej masz problem ze znaczeniem tego terminu
Erni (2017-11-17 21:30) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Arnold to gdzie się to działo co na drodze publicznej?
Arnold (2017-11-17 21:31) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Może niech ci Anita powie prawdę
Zośka (2017-11-17 21:33) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Erni Ty chyba masz jakieś teleportacje z Wrocławia. Taki poinformony ze hoho. Tylko, że źle to już w ogóle inna sprawa. Nie mogę pojąć jak tak można wymyślać bzdury i taki szary Kowalski myśli sobie ooo biedna p Anita. Napadli i jeszxze chwili pobić a może jeszcze zgwałcic. Czytam to, to śmiać mi się chce. Bo żadna zdrowa umysłowo osoba nie wyszłaby.w nocy jakby się była. A co dopiero ciągła się z chłopakami wyższymi i myślę że silniejszymi od niej. Patologia w rzeczy samej. Może niech die serio weźmie za robotę bo siedzenie i wymyślanie głupot nic jej nie pomoże.no chyba że startuje na jakąś gwiazdę internetu to co innego XD.
Kasia (2017-11-17 21:34) 5 2   |   zgłoś do usunięcia
Do Zośka-Pani Zosiu,zaintrygowała mnie pani wypowiedz..Piszę pani ,że mało nie zabili człowieka-nie pochwalam tego czynu,nie powinien miec miejsca i pewnie by nie miał, gdyby Ci panowie nie zawitali na prywatna posesje,czego szukali o tak póznej porze na obcym terenie?Podejrzewam ,że nie była to przyjacielska wizyta.Nie znam pani Anity osobiscie,ale uważam ,że jesli sama wychowała dzieci i nie oddała ,a raczej nie odebrano jej to chyba nie jest patologią.Poza tym nikt nie wie co jeszcze go w życiu czeka i nie można gardzić i poniżać drugiego człowieka.
SZajbuS (2017-11-17 21:37) 2 0   |   zgłoś do usunięcia
Do teksasu nawiązałem dlatego że wykazuje Pan jakąś nadzwyczajną fascynację tym krajem, prawdopodobnie braną z telewizji. Tam też jest prawo, może bardziej liberalne niż nasze, ale jest. Co do drugiej części wypowiedzi, dziennikarze nie patrzą na to czy ktoś kłamie albo czy wymyśla, tu chodzi o to do ilu osób to dotrze, jak wielką sensacje wywołają, ile z reklam wpłynie do budżetu, nie wiem ile ma Pan lat, ale powinien Pan wiedzieć że w życiu praktycznie wszystko kręci się wokół pieniędzy, a tym bardziej coś takiego jak gazeta, która musi na siebie zarobić. Prawda jest taka, i powtórze to jeszcze raz, że wszystko rozstrzygnie się na sali sądowej, i to tam wyjdzie prawda, i prawdziwy przebieg wydarzeń. I teraz żaden dziennikarz nie ma prawa ocenić czy to jest prawda czy nie, dopóki nie padnie wyrok.
Harnaś (2017-11-17 21:37) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Czytając wasze komentarze doszedłem do wniosku iż pomoc psychiatryczna jest potrzebna pani Anicie jak również osobom które jej bronią
Zośka (2017-11-17 21:44) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
Popieram wypowiedź HArnas. A mnie Pani Kasiu irytuje Pani wypowiedź, sama Pani pisze ze nie zna to nie rozumiem po co Pani komentuje. Dobrze wiemy, że już niedługo wszystko wyjdzie na rozprawie. A, że uważam ze gdzieś jest patologia to moja sprawa. Jakby P Anita nie kłamała wszędzie to takie osoby jak Pani nie znając by nie pisali.
Kasia (2017-11-17 21:51) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Do Harnaś-Pomoc psychiatryczna to jest potrzebna ludziom którzy nie szanują drugiego człowieka,takim którzy poza mamoną tracą rozum i takim którzy chcą być ponad innymi...Każdy z Nas jest zwykłym śmiertelnikiem i żadnego bogactwa do grobu nie zabierze....A przesmiewać ludzi to nie wiem czy to jest tak dalece eleganckie...proszę pomysleć nad tym...A to ,że ludzie piszą komentarze z własnej perspektywy to nie powód żeby z tego kpić,pan też umieszczał tu swoje komentarze ,a jakos nikt nie poddawał w wątpliwość stan pana umysłu.
Erni (2017-11-17 21:56) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus naprawdę nie wierzę że piszesz takie rzeczy tak oczywiście wszystkie gszety szukają sensacji żeby tylko zarobić naprawdę to jest śmieszne co napisałeś to teraz każdy będzie leciał do gazety z byle czym żeby była sensacja a dziennikarz pewnie napiszę artykuł bo według ciebie to sensacje no po prostu brawo dla Ciebie to z tego wynika że wszystkie gazety piszą artykuły żeby robić sensację i żeby pieniądze dostali
Kasia (2017-11-17 21:57) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Do Harnaś-Pomoc psychiatryczna to jest potrzebna ludziom którzy nie szanują drugiego człowieka,takim którzy poza mamoną tracą rozum i takim którzy chcą być ponad innymi...Każdy z Nas jest zwykłym śmiertelnikiem i żadnego bogactwa do grobu nie zabierze....A przesmiewać ludzi to nie wiem czy to jest tak dalece eleganckie...proszę pomysleć nad tym...A to ,że ludzie piszą komentarze z własnej perspektywy to nie powód żeby z tego kpić,pan też umieszczał tu swoje komentarze ,a jakos nikt nie poddawał w wątpliwość stan pana umysłu.
Kasia (2017-11-17 21:59) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Do Harnaś-Pomoc psychiatryczna to jest potrzebna ludziom którzy nie szanują drugiego człowieka,takim którzy poza mamoną tracą rozum i takim którzy chcą być ponad innymi...Każdy z Nas jest zwykłym śmiertelnikiem i żadnego bogactwa do grobu nie zabierze....A przesmiewać ludzi to nie wiem czy to jest tak dalece eleganckie...proszę pomysleć nad tym...A to ,że ludzie piszą komentarze z własnej perspektywy to nie powód żeby z tego kpić,pan też umieszczał tu swoje komentarze ,a jakos nikt nie poddawał w wątpliwość stan pana umysłu.
SZajbuS (2017-11-17 22:06) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Ja np. nie wiem jak można publikować coś takiego, bez wyroku sądu, bez ostatecznego w świetle prawa rozwiązania sprawy, nie widzę w tym celu gazety poza "ciekawym" tematem. Co jeśli by się okazało że to zwykłe manipulacje? Gazeta sobie naskrobie jakieś małe sprostowanko obok programu TV i sprawa załatwiona, a temat był fajny, sporo osób czytało wiec i sporo osób reklamy widziało. I to nie jest śmieszne, tylko prawdziwe, tak działają media, to też jest przedsiębiorstwo które musi na siebie zarobić.
Serokomla (2017-11-17 22:09) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Haha
Kasia (2017-11-17 22:22) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Do Zosia-Pani Zosiu,to że nie znam Pani Anity osobiście to nie znaczy ,że nie potrafię dodać dwa do dwóch...umie czytać i znam życie,wiem jak łatwo złamac komuś życie,czytałam w komentarzu bodajże pana Nick-a,gdzie pisał iż pan Michał nalegał tych panów aby go odwiedzili...hmm wydaję mi się ,że tak się gości nie wita..kolejna rzecz-bicie KOBIETY,kopanie -toż to barbarzyństwo jest,dalej piszę ktos ,że sprawiedliwość zapadnie w Sądzie ..hmmm powiem tak na gmachach Sądu pisze tylko Sąd Najwyższy,bądz Rejonowy-widziała pani tam napis SPRAWIEDLIWY???bO JA NIE! WSZYSTKO MA SWOJĄ CENĘ I NIE MA RZECZY DO NIE KUPIENIA-prócz rodziny ,zdrowia i miłości...Sadząc po treści pani wypowiedzi uważam ,że jest pani osobą spokrewnioną z tymi czterema mężczyznami i to panią tłumaczy w przeciwieństwie do mnie,ja jestem zwykłym gapiem ...Gapiem ,który nie jedno w życiu już widział i wie o czym pisze...Znam życie i wiem ,że pieniadz zrobi wszystko i dlatego potrzeba tej sprawie rozgłosu aby nie została zamieciona pod dywan.Pozdrawiam pania ,spokojnej nocy życzę.
Erni (2017-11-17 22:26) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus no nie odpowiedziałeś na mój komentarz teraz czepiaś się gazety oczywiście że gazeta miała prawo napisać taki artykuł bo przecież prokuratura musiała zgodę wyrazić ta taki artykuł więc jeśli prokuratura wyraziła zgodę na taki artykuł to gazeta nie ma żadnych problemów. Więc skończ pisać o jakiś sensacjach i pieniądzach bo to jest naprawdę śmieszne.
Kasia (2017-11-17 22:29) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Do Zosia-Pani Zosiu,to że nie znam Pani Anity osobiście to nie znaczy ,że nie potrafię dodać dwa do dwóch...umie czytać i znam życie,wiem jak łatwo złamac komuś życie,czytałam w komentarzu bodajże pana Nick-a,gdzie pisał iż pan Michał nalegał tych panów aby go odwiedzili...hmm wydaję mi się ,że tak się gości nie wita..kolejna rzecz-bicie KOBIETY,kopanie -toż to barbarzyństwo jest,dalej piszę ktos ,że sprawiedliwość zapadnie w Sądzie ..hmmm powiem tak na gmachach Sądu pisze tylko Sąd Najwyższy,bądz Rejonowy-widziała pani tam napis SPRAWIEDLIWY???bO JA NIE! WSZYSTKO MA SWOJĄ CENĘ I NIE MA RZECZY DO NIE KUPIENIA-prócz rodziny ,zdrowia i miłości...Sadząc po treści pani wypowiedzi uważam ,że jest pani osobą spokrewnioną z tymi czterema mężczyznami i to panią tłumaczy w przeciwieństwie do mnie,ja jestem zwykłym gapiem ...Gapiem ,który nie jedno w życiu już widział i wie o czym pisze...Znam życie i wiem ,że pieniadz zrobi wszystko i dlatego potrzeba tej sprawie rozgłosu aby nie została zamieciona pod dywan.Pozdrawiam pania ,spokojnej nocy życzę.
Zośka (2017-11-17 22:34) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
Erni śmieszny to jesteś Ty i twoje chore wszędzie komentarze. Chyba komentowanie jedt dla cb jak tlen, więcej więcej oby tylko coś napisać.
Nikt!!! (2017-11-17 22:35) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Żal mi was co wy piszcie wg , nie wiecie jak było naprawde, a ja mam od ludzi zdjęcia i filmy jak poszkodowany piję i ćpa z innymi haha i niby poszkodowany silnie
SZajbuS (2017-11-17 22:36) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Po pierwszę, nie przypominam sobie, żebym był z Panem na "Ty", więc proszę drugi raz nie pisać jakiej to Pan nie ma wysokiej kultury osobistej, bo widzę że po dłuższej dyskusji te granice się kończą. Gazeta nie potrzebuje żadnego pozwolenia prokuratury, o ile nie publikuje danych osobowych. Więc Pan wybaczy ale ten argument do mnie nie trafia.
Nikt!! (2017-11-17 22:39) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Arnold i cała reszta (miałem/łam dwójkę naciąganą z polskiego)
Erni (2017-11-17 22:42) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus to widzę że mało wiesz o kodeksie karnym oczywiście że musi mieć zgodę bo sprawa jest na postępowaniu przygotowawczym i trzeba o zgodę prosić prokuraturę. A na pana trzeba sobie zasłużyć
Nick (2017-11-17 22:45) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
P Erni śmieszny to jestes Ty i to co piszesz hehe
Zośka (2017-11-17 22:46) 2 4   |   zgłoś do usunięcia
Nikt, Ty myślisz ze możesz tu pisać takie bzdury i oczerniac kogoś bezpodstawne? Czy chcesz może wyjawić siw bo to ze pijesz i coś bierzesz ti tez mogę napisać. nawet głupi widzi że tu pisze 1 os pod paroma nickami. Ale co tam oby pisać, może Kowalski uwierzy.tak mi Cię człowieku żal, że aż sama załatwiła bym Ci dobrego psychiatre ake wiesz wszystko da się załatwić tylko weź się ujawnij. Bo przecież co to za problem, prawda?
Nikt!!! (2017-11-17 22:47) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Nick chyba ty jesteś śmieszny twój poziom inteligetności jest na poziomie 0000!!
Erni (2017-11-17 22:51) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Nick to ty jesteś śmieszny i koniec tematu
Nikt!!! (2017-11-17 22:51) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Zośka popraw się coś poszło ci nie tak , bo ci żyłka pęknie z tego pisania
Nick (2017-11-17 22:56) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Haha to mi dosrałeś woow a twój jak widac daleko na minusie i jak juz to pisze się " inteligencji" !!
Nikt!!! (2017-11-17 23:07) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Patola!!!!!!!! Masakra co się z ludźmi dzieję idźcie gdzieś do specjalisty może was jeszcze uratuje !!! Mi się wydaję że zapuźno na was!!
Serokomla (2017-11-18 00:03) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
O chyba bar w Serokomli jednak czynny bo cisza
Arnold (2017-11-18 02:12) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Widzę erni uczony w prawie i wielu innych dziedzinach. Mędrzec poprostu szkoda że po podstawówce tylko.
Serokomla (2017-11-18 08:46) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Wstyd ze czlowiek mieszka tutaj poprostu wizytowke daliscie naprawde
Ern (2017-11-18 09:31) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Arnold w porównaniu do ciebie skończyłem podstawówkę . I na pewno znam się lepiej od ciebie na prawie bo tak pustego wiesniaka jak ty to nie widziałem!!!!
Arnold (2017-11-18 10:07) 3 4   |   zgłoś do usunięcia
Czytając twoje wypociny stwierdzam iż wieśniakiem jesteś ty
Erni (2017-11-18 10:27) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Haha Arnold zapomniałeś że to ty mieszkasz na wsi a nie ja więc ja wiesniakiem na pewno nie jestem , słoma z butów ci wystaje bo nawet nie potrafisz dobrze się wypowiedzieć więc kto tu jest wieśniakiem oczywiście że ty a nie ja
Arnold (2017-11-18 12:39) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
To bardzo dobrze erni ,że skończyłeś podstawówkę lecz szkoda iż tylko podstawówkę. Wybacz aczkolwiek nie przypominam sobie abym mieszkał na wsi. Dlatego zastanawiam się po co wymyślasz takie bzdury. Faktem jest że mieszkanie na wsi nie ma nic wspólnego z tym że ktoś jest wieśniakiem, ty jesteś tego idealnym przykładem prostaku. Moje wypowiedzi są ubogie w słowa ponieważ szkoda mi swojego bardzo cennego czasu dla kogoś kto dla mnie gówno znaczy tzn ciebie erni a przede wszystkim nie lubię dyskutować z ułomnymi dziećmi z tak zaawansowanym prostactwem umysłowym
Arnold (2017-11-18 13:05) 1 3   |   zgłoś do usunięcia
To bardzo dobrze erni ,że skończyłeś podstawówkę lecz szkoda iż tylko podstawówkę. Wybacz aczkolwiek nie przypominam sobie abym mieszkał na wsi. Dlatego zastanawiam się po co wymyślasz takie bzdury. Faktem jest że mieszkanie na wsi nie ma nic wspólnego z tym że ktoś jest wieśniakiem, ty jesteś tego idealnym przykładem prostaku. Moje wypowiedzi są ubogie w słowa ponieważ szkoda mi swojego bardzo cennego czasu dla kogoś kto dla mnie gówno znaczy tzn ciebie erni a przede wszystkim nie lubię dyskutować z ułomnymi dziećmi z tak zaawansowanym prostactwem umysłowym
Erni (2017-11-18 13:26) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Arnold to jeszcze lepiej mieszkasz w mieście a jesteś ulomny i na dodatek miastowym wieśniakiem który nie umie wogule prowadzić dialogu tylko wyzywa stwierdzam że chyba skończyłeś szkołę specjalną .
SZajbuS (2017-11-18 13:36) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Panie Erni, niech Pan nie piszę o prowadzeniu dialogu, wczoraj widziałem Pańskie umiejętności w tej kwestii, i to ewidentna hipokryzja, Pana kultura osobista kończy się w momencie, gdy kończą się argumenty. Tak samo z prowadzeniem dyskusji. Kiedy kończą się Panu argumenty, to zaczyna się negowanie tego co piszę druga strona, oraz obrażanie, a to na pewno nie jest umiejętność prowadzenia dialogu a tym bardziej wyraz kultury osobistej.
Arnold (2017-11-18 13:47) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Moja kultura osobista nie ma nic wspólnego z tym że wyzywam erniego a tym bardziej z brakiem argumentów. Wyzywam go mnie bo irytuje.
Erni (2017-11-18 14:00) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus ty wczoraj już się popisales pisaniem o gazetach że tylko aferami żyją i dla pieniędzy publikują artykuły więc nie pisz mi tu o kulturze osobistej bo ty takiej nie posiadasz twoje argumenty wczoraj się skończyły bo zacząłeś zmieniać temat do mojego komentarza wczoraj się nie odniosłes wogule tylko zmieniłeś temat więc nie pisz o moich argumentach. Arnold dla mnie jesteś ulomem i wieśniakiem który pisać nie umie weź idź do psychiatry bo chyba leki ci się skończyły
Irena (2017-11-18 14:31) 4 3   |   zgłoś do usunięcia
Boże co ta zwolińska wyprawia robi z siebie ofiarę,' i myśli że ludzie na gminę będą jej współczuć jak prawda jest taka że to jej syn zrobił i kropka.
SZajbuS (2017-11-18 16:11) 2 1   |   zgłoś do usunięcia
Właśnie to jest negowanie argumentów, podałem kontrargument naprzeciw tego że Pan stwierdził że gazety pomagają ludziom. Jeśli Pan uznał to jako zmianę tematu to trudno, miałem na celu naprostowanie Pana, bądź co bądź bezsensownego, rozumowania. Jeśli wierzy Pan w bajeczki o dobrych gazetach i bezinteresownych dziennikarzach, to proszę zainteresować się tematem jak działa gospodarka, oraz jak funkcjonuje gazeta. To również jest przedsiębiorstwo, również ma pracowników którzy mają do wyżywienia rodziny, i tak samo jak każde przedsiębiorstwo musi zarobić na to, żeby tych pracowników opłacić. A że ludzka krzywda sprzedaje się najlepiej, to nie istotne staje się to, czy opisuje się prawdę, czy czyjeś manipulacje. Brakuje dowodów poza zdaniem Pani Z. Brakuje w tych artykułach wypowiedzi innych ludzi którzy przy tej sytuacji byli. Co do rzekomego pokopania, nie mogę stwierdzić że tak nie było, ale jeśli tak było, to potrzeba dowodów, wyników obdukcji, relacji świadków. Póki co to jest tak jak napisałem wczoraj, szukanie atencji przez jedną zdesperowaną osobę.
Erni (2017-11-18 16:46) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus przez jedną zdesperowaną osobę pewnie p.Zwolińska ma siedzieć cicho i dac żeby nią zniszczyli bo tak najlepiej by było. A co do gazety to już nie będę się wypowiadał bo sensu nie ma z Tobą dalej o tym dyskutować. A ty Irena zastanów się co piszesz
Sąsiad (2017-11-18 16:57) 3 1   |   zgłoś do usunięcia
jedyne co zaobserwowałem w komentarzach to brak kultury ,szacunku dla ludzi i wygurowanej ambicji o sobie nic nie związane z ta sprawą tylko napad na daną rodzinę moje zdanie jest takie zawsze są winne obie strony i zgodnie z tytułem powinno być to brane pod uwagę
Erni (2017-11-18 17:18) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Szajbus skończ już pisać te poematy bo już nudne to jest naprawdę
Serokomla (2017-11-18 18:06) 2 3   |   zgłoś do usunięcia
jeszcze to trwa boziu
SZajbuS (2017-11-18 18:28) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Po pierwsze, to nie są poematy, tylko moje zdanie na dany temat, i kto jak kto, ale akurat Pan nie ma prawa zabronić mi napisać co o tym myślę.Po drugie to nie chodzi o siedzenie cicho, tylko o fakty, poparte dowodami, których w tym artykule po prostu nie ma. Dlatego nie mam zielonego pojęcia, co ma na celu bieganie po gazetach i opowiadanie swojej wersji wydarzeń, jeśli ta wersja byłaby poparta dowodami to co innego, ale póki co takich dowodów brak. Cała sytuacja wyjaśni się w sądzie, a na decyzję wymiaru sprawiedliwości nie ma wpływu kompletnie żadna gazeta.
Erni (2017-11-18 18:43) 3 3   |   zgłoś do usunięcia
Oczywiście sąd wyjaśni . I dajmy już spokój p. Zwolińskiej koniec tematu
Serokomla (2017-11-18 18:44) 4 3   |   zgłoś do usunięcia
a skąd pewnoś że akurat takich dowodów nie ma i dużo może zmienić mało wiesz jeszcze o tym jak tak piszesz
Kasia (2017-11-18 18:48) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Witam,czytam te komentarze i oczom nie wierzę,ludzie skąd w Was tyle nienawiści i agresji,czemu atakujecie tę kobietę???,za to ze poszła z problemem do gazety?Po to jest prasa i reporterzy aby nagłaśniac wszelkie nieprawidłowości i zapobiegać podobnym sytuacjom.Oskarżacie ją tylko nie bardzo wiem o co-czy to Ona ze swoim synem zrobiła komus nocny wjazd pod dom?Czy to ona zaatakowała pierwsza???Czy w Waszej wsi są ludzie obiektywni czy tylko sami przeciwnicy tej rodziny???W głowie mi sie nie mieści jak mozna osaczać i ubliżac kobiecie która chroni swoją rodzinę?Świat oszalał chyba ,ludzie zachowują się zgodnie z prawem dżungli-silniejszy czy bogaszy są na pozycji wygranej,masakra to jakas jest...Nie dziwi mnie też fakt ,że doszło tam u Was do takiego incydentu ,skoro nawet na fb przeważa agresja..
Kasia (2017-11-18 19:04) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
Witam,czytam te komentarze i oczom nie wierzę,ludzie skąd w Was tyle nienawiści i agresji,czemu atakujecie tę kobietę???,za to ze poszła z problemem do gazety?Po to jest prasa i reporterzy aby nagłaśniac wszelkie nieprawidłowości i zapobiegać podobnym sytuacjom.Oskarżacie ją tylko nie bardzo wiem o co-czy to Ona ze swoim synem zrobiła komus nocny wjazd pod dom?Czy to ona zaatakowała pierwsza???Czy w Waszej wsi są ludzie obiektywni czy tylko sami przeciwnicy tej rodziny???W głowie mi sie nie mieści jak mozna osaczać i ubliżac kobiecie która chroni swoją rodzinę?Świat oszalał chyba ,ludzie zachowują się zgodnie z prawem dżungli-silniejszy czy bogaszy są na pozycji wygranej,masakra to jakas jest...Nie dziwi mnie też fakt ,że doszło tam u Was do takiego incydentu ,skoro nawet na fb przeważa agresja..
Łuków (2017-11-18 21:41) 5 1   |   zgłoś do usunięcia
Śmiech gdy to wszystko czytam. Prawda jest jedna zarzuty postawione są po zeznaniach wszystkich świadków / uczestników zdarzenia - te które się mijają z innymi stawiane są pod oskarżenie. Gdyby zeznania chłopakow były nie spójne dziś siedzieli by razem z nożownikiem do sprawy. Widocznie jedyna strona która miesza to ta druga.
Eni (2017-11-19 10:33) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
Śmiech gdy to wszystko czytam i właśnie widać kim człowieku jesteś zero inteligencji. A co do tego że by siedzieli z nożownikiem przecież ostatnio byli pokrzywdzonymi a już mają postawione też zarzuty więc co ich zeznania nie są spójne , dobrze p.Kasia napisała że żyjemy prawem dżungli
Nick (2017-11-19 11:29) 2 2   |   zgłoś do usunięcia
P Erni nie masz zielonego pojęcia co i jak. Do tego nie umiesz czytać ze zrozumieniem.
Serokomla (2017-11-19 12:44) 4 2   |   zgłoś do usunięcia
A mnie interesuje czego nie odniesiecie sie do innych komentarzy tylko na jednego sie czepiliscie przeszkadza wam ze ich broni ma do tego prawo a nie tak jak wy jechac tylko
Serokomla (2017-11-19 13:16) 3 2   |   zgłoś do usunięcia
Cytuje slowa z artykulu wyzej kwestie agresywnego zachowania pozodtalych uczestnikow zdarzenia prowadzi prokuratura wiec chyba cos sie zgadza z tym co mowi p.Anita bo nikt ot tak sobie tym bardziej prokurator sobie tego nie wymyslil ze byla i agresja z ich strony prawda
Kasia (2017-11-19 22:10) 0 1   |   zgłoś do usunięcia
Z artykułu jasno wynika,że prokuratura wiedziała o tym ,że między tymi panami dochodziło do konfliktów,a co za tym - oskarżony bywał szykanowany już wcześniej.Prokura na rozprawie powinna wziąść to pod uwagę ,tu nie może być mowy o winie jednostronnej,oskarżony musiał być sprowokowany do czynu jakiego się dopuścił w obronie rodziny.Gdyby zamierzał zaatakować któregoś z panów to zapewne nie robił by tego pod swoim domem tylko w ustronnym miejscu.Ktoś tu napisał o zeznaniach świadków-tu zachodzi pytanie moje-czy to byli postronne osoby ,czy tez uczestnicy zajścia?Bo jeżeli to byli uczestnicy to oczywiste jest ,że będzie każdy tak zeznawał ,aby być bez winy.Potrzeba tu dobrego prawnika...
Nick (2017-11-19 23:07) 0 1   |   zgłoś do usunięcia
Świadkami nie są tylko osoby biorące udział w zajściu.
Świadek (2017-11-20 16:22) 0 1   |   zgłoś do usunięcia
Michał jak każdy jeden chłopak z Serokomli po tygodniu pracy szedł do baru bo to jedyne miejsce w którym się spotyka młodzież u nas i nikt mu nie mógł tego zabronić a to że był tam nekany przez danych panów bo ......co był trochę biedniejszy ale pracował i nikt mu nie podał na tacy nic i czy tak bardzo przeszkadzał tu komuś że musieli chłopaka doprowadzić do takiego stanu pojechać pod jego dom i sprowokować i każdy zapewne z tych chłopców by nie pozwolił żeby ktoś bił jego matkę a stało sie to co się stało nic nie dzieje się bez przyczyny i żeby taki zarzut komuś przedstawić trzeba iść w tym celu a tu raczej obrona konieczna
Kasia (2017-11-20 21:28) 0 0   |   zgłoś do usunięcia
Nawiązując do mojego wczorajszego komentarza i ewentualnych postronnych świadków zajścia wydaje mi się mało prawdopodobne aby takowi istnieli ,prócz tych którzy uczestniczyli w zajściu.Z prostej przyczyny....zabudowania przy których doszło do incydentu są zbyt odległe od wioski i od innych współmieszkańców,a dodatkowo pózna pora też nie jest zbyt dobrą na odwiedziny znajomych...
Kasia (2017-11-20 21:36) 0 0   |   zgłoś do usunięcia
Nawiązując do mojego wczorajszego komentarza i ewentualnych postronnych świadków zajścia wydaje mi się mało prawdopodobne aby takowi istnieli ,prócz tych którzy uczestniczyli w zajściu.Z prostej przyczyny....zabudowania przy których doszło do incydentu są zbyt odległe od wioski i od innych współmieszkańców,a dodatkowo pózna pora też nie jest zbyt dobrą na odwiedziny znajomych...
Kasia (2017-11-20 21:55) 0 0   |   zgłoś do usunięcia
Nawiązując do mojego wczorajszego komentarza i ewentualnych postronnych świadków zajścia wydaje mi się mało prawdopodobne aby takowi istnieli ,prócz tych którzy uczestniczyli w zajściu.Z prostej przyczyny....zabudowania przy których doszło do incydentu są zbyt odległe od wioski i od innych współmieszkańców,a dodatkowo pózna pora też nie jest zbyt dobrą na odwiedziny znajomych...
Kasia (2017-11-20 22:29) 0 1   |   zgłoś do usunięcia
Nawiązując do mojego wczorajszego komentarza i ewentualnych postronnych świadków zajścia wydaje mi się mało prawdopodobne aby takowi istnieli ,prócz tych którzy uczestniczyli w zajściu.Z prostej przyczyny....zabudowania przy których doszło do incydentu są zbyt odległe od wioski i od innych współmieszkańców,a dodatkowo pózna pora też nie jest zbyt dobrą na odwiedziny znajomych...
dodaj komentarz


Komentowane z fb

Ostanio opublikowane artykuły:

Pomóżmy odnaleźć quada. Właściciele oferują nagrodę za pomoc ...
Pomóżmy odnaleźć quada. Właściciele oferują nagrodę za pomoc Kradzież quada marki Yamaha to jedno ze zdarzeń, które miało miejsce w ostatnim tygodniu w powiecie łukowskim. Właściciele proszą o pomoc w odnalezieniu pojazdu. Oferują 3 tys. zł nagrody.
Łukowianka na ogólnopolskim festiwalu
Łukowianka na ogólnopolskim festiwalu Gabriela Łukasik, uczennica Szkoły Podstawowej nr 1 w Łukowie odniosła zwycięstwo w Ogólnopolskim Festiwalu Piosenki im. Henryka Hampla. Muzyczne występy odbywały się w ostatni weekend niedaleko Częstochowy.
Sołeckie spotkanie Seniorów w Strzyżewie
Sołeckie spotkanie Seniorów w Strzyżewie W listopadzie obchodzony jest Międzynarodowy Dzień Seniora. Z tej okazji od kilku już lat na terenie gminy Łuków organizowane jest sołeckie spotkanie seniorów "Seniorada". Taka impreza miała również miejsce 19 listopada w Strzyżewie.
Paczka dla Kombatanta już po raz piąty
Paczka dla Kombatanta już po raz piąty Za nami impreza sportowa, która na stałe zagościła w kalendarzu łukowskich wydarzeń. Mowa o piątej, jubileuszowej edycji turnieju piłki nożnej "Paczka dla Kombatanta".
Konkurs na najpiękniejszą choinkę
Konkurs na najpiękniejszą choinkę Muzeum Regionalne w Łukowie oraz Towarzystwo Przyjaciół Ziemi Łukowskiej ogłasza konkurs na najpiękniejszą łukowską choinkę i ozdobę choinkową. Co zrobić żeby wygrać?
Przedszkolaki świętowali Niepodległą
Przedszkolaki świętowali Niepodległą Przedszkole Miejskie nr 4 w Łukowie aktywnie włączyło się w obchody 99. rocznicy odzyskania przez Polskę niepodległości. Akademię z okazji święta przygotowała dziecięca grupa "Pszczółek".
Ostatnia droga Antoniego Dołegi
Ostatnia droga Antoniego Dołegi Najdłużej ukrywający się w Polsce Żołnierz Wyklęty udał się na zasłużony spoczynek. W niedzielę 19 listopada w Trzebieszowie odbył się pogrzeb Antoniego Dołęgi ps. "Kulawy Antek" i "Znicz". Uroczystość zorganizowano z pełnym ceremoniałem wojskowym.
Aleje wyprzedają sprzęt ze szkolnych warsztatów
Aleje wyprzedają sprzęt ze szkolnych warsztatów Zespół Szkół nr 1 w Łukowie informuje o możliwości nabycia sprzętu ze szkolnych warsztatów. Ogłoszony został przetarg na sprzedaż mienia ruchomego. Na liście przedmiotów do sprzedaży widnieją 43 pozycje.
Pisali test wiedzy o Łukowie
Pisali test wiedzy o Łukowie Za nami druga edycja testu wiedzy z historii Łukowa "Poznaj Swoje Miasto". W piątek 17 listopada swoją wiedzę na temat miasta sprawdziło 30 osób. Organizatorem testu było stowarzyszenie Alternatywa dla Łukowa.
Andrzejki dla seniorów w Serokomli
Andrzejki dla seniorów w Serokomli Blisko setka osób z gminy Serokomla bawiła się na zabawie andrzejkowej 15 listopada. Organizatorem integracyjnej imprezy było Stowarzyszenie Mieszkańców Gminy Serokomla.
Święto Niepodległości w gminie Łuków
Święto Niepodległości w gminie Łuków 99. rocznica odzyskania przez Polskę niepodległości świętowana była nie tylko w Łukowie. Uroczystości zorganizowane zostały m.in. również w Zarzeczu Łukowskim.
Szachowi Mistrzowie powiatu łukowskiego
Szachowi Mistrzowie powiatu łukowskiego Za nami kolejna odsłona IV Międzynarodowego Festiwalu Szachowego Ziemi Łukowskiej. Tym razem 10 listopada rywalizowano o tytuł Mistrza Powiatu Łukowskiego.
Trwa Szkoła Izolacji Jetro Isover. Pierwsza szóstka jedzie do ...
Trwa Szkoła Izolacji Jetro Isover. Pierwsza szóstka jedzie do Gliwic Ruszyła rywalizacja szkół w ramach projektu "Szkoła Izolacji Jetro Isover". Pierwsi uczniowie zapewnili już sobie wyjazd do fabryki w Gliwicach.
Poseł Kukiza w Łukowie
Poseł Kukiza w Łukowie Dziś do naszego miasta zawita Poseł RP z ramienia Kukiz'15 Jakub Kulesza. Spotkanie z parlamentarzystą zaplanowano o godz. 19.00 w Łukowskim Ośrodku Kultury.
Chcą wygrać wielbłąda
Chcą wygrać wielbłąda 6 stycznia w Łukowie po raz kolejny odbędzie się Orszak Trzech Króli. Przyszłoroczne wydarzenie może zostać wzbogacone o obecność... wielbłąda. By zwierzę pojawiło się w naszym mieście, potrzebna jest pomoc internautów.
Rusza łukowska halówka
Rusza łukowska halówka Na 18 i 19 listopada zaplanowano pierwszą kolejkę nowego sezonu Łukowskiej Ligi Halowej Piłki Nożnej. Tytułu mistrza I ligi broni drużyna Epaka.pl.
Sukcesy młodych wokalistów
Sukcesy młodych wokalistów Udział w nagraniu płyty oraz wyjazd do Rimini we Włoszech to nagrody dla młodych wokalistów z Łukowa. Wręczono je za udział w Ogólnopolskim Festiwalu Dzieci i Młodzieży "Tęczowe Piosenki Jana Wojdaka".
Zgłoś temat

Zobacz inne galerie

Pomóżmy odnaleźć quada. Właściciele oferują nagrodę za pomocSołeckie spotkanie Seniorów w StrzyżewiePaczka dla Kombatanta już po raz piątyPrzedszkolaki świętowali NiepodległąOstatnia droga Antoniego DołegiPisali test wiedzy o ŁukowieAndrzejki dla seniorów w SerokomliŚwięto Niepodległości w gminie ŁukówSzachowi Mistrzowie powiatu łukowskiegoTrwa Szkoła Izolacji Jetro Isover. Pierwsza szóstka jedzie do GliwicSukcesy młodych wokalistówŚlubowanie w „Trójce”

Obejrzyj

Ostatnia droga Antoniego DołegiNowy samochód dla strażaków w KrzywdzieWojewództwo chce pomóc SyryjczykomSąd w Lublinie: 6 lat więzienia dla mieszkańca ŁukowaWspólne ćwiczenia strażakówWojska NATO przybędą do Woli GułowskiejPół miliona paczek papierosów zarekwirowanych przez policję!Fundacja Wolności zaprasza na spotkanieCiężki sprzęt nad zalewem. Wędkarze odławiają ryby (WIDEO)Ponad 140 km/h w okolicy szkołyZalew ogrodzony, wody coraz mniejKonno wyruszyli do Kodnia

Wydarzenia dodajwszystkie

Listopad 2017
Pn Wt Śr Cz Pt So N
30310102030405
06070809101112
13141516171819
20212223242526
27282930
01
02
03
Łukowianka na ogólnopolskim festiwalu
Łukowianka na ogólnopolskim festiwalu
Gabriela Łukasik, uczennica Szkoły Podstawowej nr 1 w Łukowie odniosła zwycięstwo w Ogólnopolskim Festiwalu Piosenki im. Henryka Hampla. Muzyczne występy odbywały się w ostatni weekend niedaleko Częstochowy.
Reklamy
Mikołaje będą biegać po parku
Mikołaje będą biegać po parku
Już 3 grudnia park miejski w Łukowie zapełni się biegającymi Mikołajami. Na sportowo-charytatywną imprezę zaprasza już dziś Fundacja Cegiełkowo Pasja i Pomoc oraz towarzyszący jej Biegacze Pomagacze.

Prognoza pogody

Paczka dla Kombatanta już po raz piąty
Paczka dla Kombatanta już po raz piąty
Za nami impreza sportowa, która na stałe zagościła w kalendarzu łukowskich wydarzeń. Mowa o piątej, jubileuszowej edycji turnieju piłki nożnej "Paczka dla Kombatanta".

Polub nas na facebooku


Starsze artykuły

Gospel po angielsku
Konkurs Piosenki Gospel w języku angielskim odbywa się w ...
Konkursy, zabawy i bezpieczny minipeleton
Wczoraj w łukowskim parku odbył się festyn z okazji ...
Betlejemskie Światło Pokoju
W grudniowe dni skauci z całego świata przygotowują się do ...
Starym Żukiem charytatywnie do PASSO DELLO STELVIO
Rajd charytatywny ma na celu zbieranie pieniędzy na domy dziecka. ...
Skarga na dyrektora OSiR-u
Przypomnijmy: w sobotę 26 listopada Sebastian Szymanek nie został wpuszczony na pływalnię ...
Ryszard Turyk i Roman Sidorowicz wyróżnieni
Ryszard Turyk otrzymał tytuł Honorowego Obywatela Miasta, a Roman ...
Przyjdź do „Trójki” na zajęcia z Trenerem Osiedlowym
Pierwsze powakacyjne zajęcia odbędą się już dziś o godz. ...
Uwaga mieszkańcy. W nocy zabraknie wody w kranach!
Planowa przerwa w dostawie wody spowodowana jest pracami remontowymi układów ...
Kolejny mecz bez zwycięstwa
Drużyna Górnika nie była faworytem tego spotkania i po końcowym ...
Łukowianka na Mistrzostwach Świata?
Na początku grudnia w Niemczech rozegrane zostaną Mistrzostwa Świata kobiet w ...
Kwiaty z bibuły dla mieszkańców
Pierwszy dzień wiosny nie rozpieszczał słońcem i dobrą pogodą. ...
Trwa MegaMecz. Przed piłkarzami 50 godzin gry non stop
Uroczystego otwarcia drugiej edycji MegaMeczu dokonali organizatorzy Arkadiusz Koboj ...
Prace na ulicy Okrzei ruszyły
Przed świętami informowaliśmy Państwa o inwestycji na ulicy Okrzei. Prace ...
Koncert na walentynki
Choć walentynki 14 lutego, Łukowski Ośrodek Kultury zaprasza na "Koncert ...
Spieszył się na wesele, stracił prawo jazdy
W miniony weekend po godzinie 13:00 w miejscowości Ulan ...
Zajęcia szachowe dla dzieci
Miłośnicy szachów mogą skorzystać z zaproszenia Stowarzyszenia Szachistów „Szachpol” ...
Gorąca dyskusja o wodzie
W kwietniu ubiegłego roku radni podejmowali podobną decyzję. Dziś ...
Wkrótce przetarg na rezerwację miejsc targowych
Sierpień i listopad to czas kiedy handlujący mogą rozstawić ...
Promocja książki z ciastem drożdżowym i mlekiem
Jak wygląda praca nad książką? Jakie niespodzianki czekają na ...
Dachowanie pod Wojcieszkowem
Dziś po południu, około godziny 18, na drodze wojewódzkiej pod ...
Już dziś "Historia Roja"
Narodowy Dzień Pamięci Żołnierzy Wyklętych obchodziliśmy 1 marca. Dziś, filmem ...
Armata stanie w centrum Stoczka
„Armaty pod Stoczkiem zdobywała wiara rękami czarnymi od pługa…” brzmi ...
Rok szkolny czas zacząć
We wszystkich szkołach naszego powiatu odbyły się dziś uroczystości ...
Kolizja na pograniczu Łukowa i Łazów
Kilkanaście minut po godz. 16 na drodze prowadzącej w kierunku ...
Mundurowi w Drawsku Pomorskim
Od 5 do 8 czerwca reprezentacja Zespołu Szkół w ...
Policjanci odzyskali BMW za prawie pół bańki
Wczoraj po godzinie 20.00 z dyżurnym łukowskiej komendy policji skontaktował się ...
Z kroniki kryminalnej
Informowaliśmy Państwa o wypadkach jakie miały miejsce w ubiegłym ...
Wyróżnienie dla ŁOK-owskiego Teatru Poezji
W 12 edycji Festiwalu wzięło udział 20 wykonawców z różnych ...
Młodzi artyści w parlamentarnym konkursie
Celem konkursu „Obrazki z Sienkiewicza” jest popularyzacja twórczości Henryka ...
Ładą do Erewania
Dokładnie ładą nivą i dokładnie 3,5 ...

Ogłoszenia   dodajwszystkie

Kupię: KUPIE WOJSKOWE STARE SZABLE,BAGNETY,KORDZIKI,MUNDURY TELEFON 694972047
Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogatywki,szable,kordziki,bagnety,noże, stare dokumenty,dyplomy,legitymacje,zdjęcia wszelkie wyposażenie wojskowe za ciekawe rzeczy dobrze ...
Kupię: KUPIE STARE DREWNIANE ŚMIGŁO OD SAMOLOTU
kupie stare przedwojenne śmigło drewniane do starego samolotu, polskiego niemieckiego, czeskiego, angielskiego lub innego,do kolekcji.telefon 694972047
Kupię: KUPIE WOJSKOWE STARE ODZNACZENIA,ODZNAKI,MEDALE TELEFON 694972047
Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogatywki,szable,kordziki,bagnety,noże, stare dokumenty,dyplomy,legitymacje,zdjęcia wszelkie wyposażenie wojskowe za ciekawe rzeczy dobrze ...
Inne: KUPIE WOJSKOWE STARE ODZNACZENIA,ODZNAKI,MEDALE TELEFON 694972047
Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogatywki,szable,kordziki,bagnety,noże, stare dokumenty,dyplomy,legitymacje,zdjęcia wszelkie wyposażenie wojskowe za ciekawe rzeczy dobrze ...
Inne: KUPIE STARE DOKUMENTY,ZDJECIA,LEGITYMACJE WOJSKOWE
Kupie dokumenty z drugiej wojny światowej i starsze listy z obozów koncentracyjnych,legitymacje, stare pisma, dyplomy, dokumenty wojskowe, zdjęcia, widokówki, obrazki,obrazy,mundury,szable,bagnety,kordziki,odznaki,odznaczenia,medale,ordery za ciekawe dobrze zapłacę telefon ...
Wydawca
lukasMedia Sp. z o.o.
21-400 Łuków, ul. Prusa 4a
NIP: 825-217-53-64, regon: 361500266,
KRS: 0000557617
kontakt@lukas.media.pl
PREZES ZARZĄDU, WŁAŚCICIEL
Marcin Wysokiński
Marcin.Wysokinski@lukas.media.pl
Redakcja
ADRES REDAKCJI
Redakcja Łuków24.pl
ul. Partyzantów 1D
21-400 Łuków

Redaktor Naczelny
Tomasz Goławski
tel. 533-359-160
tomasz.golawski@lukow24.pl
Redaktor Prowadząca Łuków24.pl
Wioletta Ekielska
tel. 533-359-161
redakcja@lukow24.pl
Reklama
Reklamuj się z Łuków24.pl
tel. 575-803-032
reklama@lukow24.pl

ADRES DO KORESPONDENCJI


Redakcja Łuków24.pl
ul. Prusa 4a,
21-400 Łuków