Dziś są imieniny: Danieli, Wawrzyńca, Wiktora
Dzisiaj odwiedziło nas 113 osób   |   Osób online: 17   |   Zaloguj się   Rejestracja

Tomasz Goławski  
dodane: 06-11-2016 13:46   |   wyświetleń: 194131

Śmiertelny wypadek w Strzyżewie. Nie żyje 17-letni motocyklista!

17-letni motocyklista to śmiertelna ofiara wypadku drogowego, do którego doszło wczoraj w Strzyżewie. Zdarzenie miało miejsce około godziny 19.00.
Śmiertelny wypadek w Strzyżewie. Nie żyje 17-letni motocyklista!foto. Policja 
Wczoraj około godziny 19 na drodze powiatowej w Strzyżewie w gminie Łuków doszło do tragicznego w skutkach wypadku drogowego z udziałem samochodu osobowego i motocykla. Jak wynika ze wstępnych ustaleń policjantów, kierujący motocyklem 17-latek zderzył się z wyjeżdżającą z posesji hondą accord, którym kierowała 23-letna kobieta. Niestety w tym zdarzeniu motocyklista poniósł śmierć na miejscu.

W samochodzie oprócz kierującej kobiety, która w wypadku doznała obrażeń ciała, znajdował się jeszcze 25-letni mężczyzna oraz kilkutygodniowe dziecko. Na szczęście pasażerowie nie odnieśli obrażeń. Ponadto 17-letni motocyklista, nie miał uprawnień do kierowania tego typu pojazdami.

Teraz policjanci wraz z prokuratorem ustalają szczegółowe okoliczności tego wypadku.

Komentowane

Przykre... :( (2016-11-06 14:20) 73 51   |   zgłoś do usunięcia
Świeć Panie nad Jego duszą... Nie miał uprawnień, był młody, miał zapewne ułańską fantazję, mało doświadczenia... Nie znam szczegółów - nie oceniam. Tak czy inaczej - szkoda chłopaka i tej poszkodowanej Pani.
Abc (2016-11-06 14:42) 63 42   |   zgłoś do usunięcia
Nie wierze, ze jechal na takiej drodze bez swiatel..jadac samochodem nic nie wiadac a co dopiero "po omacku" ... kolejny wypadek motocyklisty i nieostroznych osob wyjezdzajacych z posesji
Przykre (2016-11-06 14:53) 76 50   |   zgłoś do usunięcia
17 lat bez uprawnień,gdzie byli rodzice kto mu pozwalał na jazdę bez prawka jeśli faktycznie jechał bez oświetlenia to on był zagrożeniem na jezdni a nie prawidłowo wyjeżdżający samochód osobowy,przy odpowiedniej prędkości motocyklisty nie doszło by do tego...
Re: Przykre (2016-11-06 14:59) 67 53   |   zgłoś do usunięcia
Tak, jeżeli to prawda, że jechał bez świateł (nie wiem tego) to on jest prawdopodobnie winny. Ale to nie znaczy że chłopaka nie szkoda. To był czyjś syn, może brat... A czy Ty nie byłeś młody (młoda) i nie popełniałeś błędów? Taka jest niestety młodość...
Asia (2016-11-06 15:05) 69 65   |   zgłoś do usunięcia
To gdzie byli rodzice to powinnas zachowac dla siebie bedziesz miala dzieci to wtedy porozmawiamy ...nie wiem czy wogole byl by wstanie po tej drodze jechac bez swiatel jadac samochodem ledwo cokolwieg widze ..a skad wiesz ze prawidlowo wyjezdzala z posesji?widzialas to idz na policje powiedz ze bylas swiadkiem...a moze tak sie spieszyla i byla przuzwyczajona ze jie zobaczyla motpcyklisty??
Pawel Borkowski (2016-11-06 15:10) 63 49   |   zgłoś do usunięcia
Zgadzam sie to jest niemozliwe ze jechal nez swiatel tam nic nie widac a co dopiero mowic w kasku w taka ciemnoce bez swiatel prosze was co to za debil posal powiedzial ze jevhal bez swiatel ??? Jezdze codziennie ta droga jadac samochodwm cale G widac... jadac motorwm bez swiatel po paru metrach by sie wywrocil... a co do tego gdzie byli rodzice szklda ze sa tacy ludzoe co takie cos pisac moga chyba nie macie swoich dzieci i nie wiecie jak to jest bedac mlodym zrozumiecie jak tragedia stanie sie w waszym domu i powoedziecie sobie latrzac w lustro gdzie bylismy ...nie zycze tego nikomu
Xxx (2016-11-06 15:42) 56 43   |   zgłoś do usunięcia
Jemu to już lotto rodzina ma teraz problemy, kobieta która kierowała autem, nie spinajcie się jechał bez uprawnień jego tam nie powinno być, a odpowiednie organa wyjaśnia czy jechał bez świateł czy z światłami teraz można tylko się za niego pomodlić
nick (2016-11-06 15:52) 50 44   |   zgłoś do usunięcia
Nie piętnować tego co się stało i kto zawinił, wyciągać wnioski, powoli i ostrożnie ze szczególnym wglądem na nieletnich i młodych których umysł i wyobraźnia jeszcze nie funkcjonuje normalnie., - śpieszmy się powoli, nie sprawiajmy sobie bólu sobie i innym, ku przestrodze posłuchajcie tej melodii : https://www.youtube.com/watch?v=yR2h61bdoCo
nick (2016-11-06 15:55) 49 44   |   zgłoś do usunięcia
https://www.youtube.com/watch?v=yR2h61bdoCo
Anna (2016-11-06 16:00) 59 61   |   zgłoś do usunięcia
Umiał jeździć,miał śwatło,auto wyjechało,niemiałam szans się zatrzymać,pomódlmy się za niego za jego rodziców i brata
nikola (2016-11-06 18:02) 61 48   |   zgłoś do usunięcia
nie obwinajmy.... Policja wszystko wyjaśni. .. ale patrząc na zdjęcie samochodu na portalu nasze miasto można wnioskować ze ten motor miał ogromną prędkoś żeby go tak uszkodzić... oczywiście Koledzy i znajomi będą go bronić bo był młody całe życie przed nim. .. szkoda go... tylko czy jak by krzywda stała się temu maleństwu jadąc bez uprawnień i z taką prędkością to wtedy koledzy by tak samo mówili. .. trzeba być obiektywnym. .. to ze umiał jeździć nie znaczy ze trzeba to robić z taka prędkością. ... a to czy miał światła zostawmy policji myślę ze ekspertyzy pokażą to wszystko. . nie było nas tam nie nam oceniać. . miał światło skąd ta pewność? może tym razem akurat nie..
Anonim (2016-11-06 18:04) 52 49   |   zgłoś do usunięcia
Raczej nie wydaje mi się,że można jechać ok. 19.00 bez świateł. Teraz jest kilka chwil po 18.00 i jest zupełnie ciemno. Tamta droga jest nieoświetlona. To raczej mało prawdopodobne. Szkoda gościa...
Heniek walezy (2016-11-06 18:48) 63 49   |   zgłoś do usunięcia
Ludzie ktorzy wychodzili z kosciola w tym czasie powiedzieli jak wygladala jazda tego chlopaka.. Czy to normalne zeby na jednym kole jezdzic i wyprzedzac po 3 samochody na raz? Szpanowanie sie nie oplaca jak widzimy. Szkoda bo chlopak byl lekkomyslny i skonczyl tragicznie
Piotrek (2016-11-06 21:14) 64 47   |   zgłoś do usunięcia
Lepiej jeździł bez prawa jazdy niz noe jeden co je ma czy te prawa jazdy trzyma czlowieka w jakiejs bance przed smiercia nie kazdy powinien dostac prawa jazdy na samochod jak sie jedzie z dzieckiem i sie nie rozglada zenada zawsze jest winny motocyklista a w wiekszosci winna jest ta druga strona SPOCZYWAJ W SPOKOJU PAWEŁKU :'(
do: Piotrek (2016-11-06 21:32) 55 60   |   zgłoś do usunięcia
No masz rację Piotrze - lepiej jeździł... O wiele lepiej. I dlatego szybciej dojechał do celu... Tylko czy nie za wcześnie?
LWG (2016-11-06 21:46) 49 42   |   zgłoś do usunięcia
Może i jechał bez uprawnień i ponad limit temu nik nie zaprzecza ale potrafił jeżdzić bardzo dobrze a tacy wspaniali kierwocy niech zaczną się rozglądać przemyślcie sami ile razy skręcacie bez kierónków albo wymuszacie motocykliście z myślą zdąrze spokojnie . Nie był rozwydrzonym dzieciakiem który wszystko dostaje pracował i nigdy sie od tego nie wymigiwał . A niektórzy dorośli biegają tylko po zasiłki .
Damian Lwg (2016-11-06 21:53) 59 42   |   zgłoś do usunięcia
Ludzie co wam te bezsensowne komentarze dadza? Paweł wiedział kiedy mógł odkręcić manetke ... Miał prostą drogę więc przekroczył prędkość ale kolejny raz kobieta wjechała pod koła motocykla nie motocykl kobiecie ! Zastanówcie się ludzie jak jezdzicie ... ile razy wzucacie kierunek 5metrow przed skręcenie na posesje ? Nie był dzieckiem któremu rodzice na wszystko dawali na wszystko sam zarobił własnymi rękoma bo pasjonowal się tym ... Pomagalem mu przy motocyklach i nie było opcji ze nie miał świateł ... żaden motocykl po przekreceniu stacyjki nie ma wyłączonych świateł automatycznie przy odpaleniu zapalja się światła ... Skończcie głupio komentować pomyślcie się za niego i za kobieta która leży w szpitalu ... Ona też może z niego nie wyjść a wy piszecie czy miał światła czy nie miał ...
LWG re: (2016-11-06 21:58) 52 50   |   zgłoś do usunięcia
Nikt nie twierdzi, że nie miał umiejętności. Może mu zabrakło rozwagi i zdolności przewidywania... Nie wiem - nie znałem go. A może to ta Pani zawiniła wyjeżdżając z podporządkowanej. Niech to rozstrzygną odpowiednie organy. Mam nadzieję, że prawda zwycięży i nie będzie ukrywania faktów... Sam jeżdżę motocyklem i prawdą jest, że często kierowcy nas nie widzą, wyprzedzają na trzeciego ignorując nas (motocyklistów), nie patrzą w lusterka... Niestety na drodze trzeba myśleć za innych. No i polskie drogi: źle wyprofilowane, dziurawe, nie czyszczone (piasek na zakrętach i przy wyjazdach z budów, posesji, pól, itp), itp + kierowcy z mentalnością z poprzedniej epoki i mamy wiele tragedii murowanych :(
Prowadził Cie brak rozumu (2016-11-06 22:02) 49 43   |   zgłoś do usunięcia
Jesteś u celu. Dziekujemy za wspolna podroz. Tak trzymac full maneta. ;)
Ocena obiektywna. (2016-11-06 22:41) 50 36   |   zgłoś do usunięcia
Jakże wielkie obrażenia, skoro dopiero po akcie zgonu Pawła przypomnieli sobie, że coś ich boli. O obrazeniach dziecka była mowa pod koniec interwencji. Winić zmarłego jest najprościej, a zwazyc trzeba na ten fakt, że kobieta wyjeżdżająca z podwórka nie mogła być na swoim pasie ruchu mając pogniecione aż tylne drzwi. Także nie zwalajmy winy na motocyklistów, skupić uwagę trzeba też na kierowcy auta.
123 (2016-11-06 22:51) 48 41   |   zgłoś do usunięcia
Ciekawe czy policja i prokurator uwzględnia drogę hamowania motocyklisty. Pomimo niby dużej prędkości byłby w stanie wyminąć.
Jkhg (2016-11-06 22:59) 53 41   |   zgłoś do usunięcia
"Brak rozumu" mają nieuwazni kierowcy. Full maneta.
Gość (2016-11-06 23:13) 47 46   |   zgłoś do usunięcia
Zgieło ramę, a koło wymineło silnik. To nie sa duże uszkodzenia? Może i miał swiatła, ale wolno nie jechał.
Gość (2016-11-07 06:01) 67 76   |   zgłoś do usunięcia
Polecam obejrzenie zdjęcia samochodu, a raczej tego co z niego zostalo, na naszemiastołuków. Tak nie powinien wyglądać samochód po zderzeniu z motocyklem, który jechał z prawidłową prędkością, nie mówię, że kobieta jest bez winy, ale Ci co mają dziecko to wiedzą, że mając je w samochodzie, niespełna miesięczne, matka uważa jak może, bo to jej największy skarb, skoro ktoś widział, że nie ustąpiła pierwszeństwa to dlaczego nie ma kto tego zeznać policji? Podobno tylu młodych ludzi widziało jak to się stało , to gdzie oni teraz są? Tak ciężko pójść na policję i złożyć wyjaśnienia? Czy może to wszystko dla obrony Pawła, bo to by wspaniały czlowiek, czego oczywiście nie kwestionuje, a kobieta to ta zła? Zastanówcie się jak ona to teraz może przeżywać, czy to była jej wina czy nie, na jej oczach zginął człowiek. Niestety Motocyklista nie był bez winy, jechał zbyt szybko żeby zrobić nawet jakiś unik, a kto potwierdzi, że nie tak jak wyjeżdżał z kościoła, na jednym kole ? Wtedy kobieta nie mogła dostrzec "światełka", a on nie mógł zobaczyć jej..bo gdyby było inaczej, ona nigdy nie naraziłaby życia własnego dziecka żeby być szybciej na drodze, a on by miał spokojnie czas na wykonanie manewru wyminięcia, chociażby poboczem, które jest dosyć szerokie w tamtym miejscu. Dlatego proszę nie obwiniajmy ani jednego ani drugiego, nie było świadków zdarzenia, a ludzi którzy przybyli po, nie można nimi nazwać, rozumiem przyjaciół chłopaka, że chcą wierzyć w niewinność Pawła, ale niestety są to młodzi ludzie, którzy nie na wszystko potrafią spojrzeć bez uczuć, dlatego lepiej pomodlić się za niego, a sprawę zostawić policji i prokuraturze.
Kamil (2016-11-07 07:48) 66 37   |   zgłoś do usunięcia
Wedlug mnie winna jest kobieta, gdyż włączała się do ruchu i ma zasrany obowiazek ustapic wszystkim którzy jadą ulicą i to nie ważne czy ktoś jedzie 50, 100 lub 150km/h. Jej lekkomyslnosc doprowadzila do tragedii. Poza tym jak mogl jechac bez swiatel skoro w hondzie swiatla mijania wlaczaja sie po przekreceniu kluczyka. Nie znalem chlopaka, mlody byl, cale zycie mial....wiekszosc ludzi ktorzy nigdy nie mieli motocykla zawsze beda winic za wszystko motocyklistow taki naród, szczegolnie na wsi, plotki bez pokrycia i ociążałosc umyslowa nie pozwala niektorym uzyc wlasnej glowy zeby pomyslec
linka (2016-11-07 07:59) 54 42   |   zgłoś do usunięcia
jak nazywał się ten chłopak
Gość (2016-11-07 08:47) 57 42   |   zgłoś do usunięcia
NIE MÓGŁ jechać na jednym kole jak niektórzy twierdzą, bo ślady hamowania widoczne są o wiele wczesniej niz jest posesja, z której wyjeżdżała ta kobieta. A jadąc na jednym kole nie zahamowalby bo wiedzial doskonale czym by się to skończyło. A ona moze miala nadzieje ze zdąży wyjechać. Cóż, przeliczyla sie.
Gość (2016-11-07 10:16) 59 83   |   zgłoś do usunięcia
Najłatwiej zwalić winę na kierującą/kierującego samochodem, bo od razu wiadomo, że nie ustąpił pierwszeństwa...byliście? widzieliście? to idźcie na policję i zeznajcie, bo jak dotąd NIE MA ŚWIADKÓW, NIE WIADOMO jak było, a skąd wiecie, że kierująca się nie rozejrzała? I nie mówcie, że chłopak jest bez winy, bo jest winny, tak samo jak kobieta miał obowiązek znać prawo, przepisy i przestrzegać ich skoro poruszał się po drodze publicznej, nie ma usprawiedliwienia dla brawury. A po stanie samochodu doskonale widać, że jednak wolno to on nie jechał, nie miał uprawnień do kierowania taką maszyną, może zamiast obwiniać innych niech ktoś spojrzy na siebie, czy osoby które go znały choć raz zwróciły uwagę na to jak jeździ? Czym jeździ? Czy ma uprawnienia? A gdyby tak to on spowodował wypadek, w którym zginęłaby inna osoba czy też by każdy mówił, że był niewinny? Trochę empatii, bo kobieta mogła się rozejrzeć, mogło go wtedy nie być, ale jak już wyjechała to nadjechał, w końcu z małą prędkością nie jeździł, co potwierdzi każdy kto go zna, skąd wiecie jak było?
Asjhdf (2016-11-07 10:47) 48 36   |   zgłoś do usunięcia
Ludzie, oboje są winni. Chłopak bo jechał bez uprawnień i do tego na bank za szybko a kobieta nie ustąpiła pierwszeństwa. Tylko życia jemu nikt już nie wróci. Współczuję tylko jego rodzicom, którzy 9 lat temu już pochowali jednego syna. Chyba coś z tą drogą jest nie tak skoro Paweł zginął tam gdzie jego brat.
ja (2016-11-07 11:10) 58 40   |   zgłoś do usunięcia
Dajcie chłopakowi spokój nie wasz interes jak jechał nie oceniajcie go i jego rodziny bo nikt z was nie wie co za kim stoi! Był wspaniałym chłopakiem kolega synem i przyjacielem... Ktoś tu pyta jak się nazywał Ci co go znali to wiedza jak i nie muszą pisać kto to był bo po co? Żebyście na fb teraz milion razy go odwiedzali i komentowali??? Dajcie sobie spokój pozwólcie mu spocząć... A kierowcy samochodów skoro macie prawka to zacznijcie jeździć zgodnie z przepisami a nie wyjeżdżać chłopakowi wymuszajac!
Anna (2016-11-07 11:14) 44 42   |   zgłoś do usunięcia
Ta pani wyjeżdżała z posesji palicjanta,ciekawe jak to będzie?Nie twierdze że będą mataczyć ale różnie bywa,on nieżyje więc najłatwiej go obarczyć winą.Żal chłopaka,to była jego miłość,upragniony motocykl.Kierowcy aut otwórzcie oczy,żal rodziny,teraz same ploty będą,że przy kościele na jednym kole jechał,ale od kościoła do tego miejsca jest jeszcze daleko.Miał umiejętności jazdy,nie jeden po kursie takich niemiał,prawko niczego nienauczy to tylko papier.
HENIEK ŁUKÓW (2016-11-07 11:33) 53 46   |   zgłoś do usunięcia
Czy miał uprawnienia czy nie to nie zmienia faktu że kierował motocyklem ale fakt jest taki i tylko taki że jechał za szybko co jest widoczne po samochodzie.Definitywnie wina leży po obu stronach ale z przewagą jego gdyż jechał z wiele przekroczoną prędkością!!!!!w takiej sytuacji wystarczyło że wbiegł by pies czy kot na jezdnię i co też był by martwy!!!!!głupota niestety lubi młodych co mają po 7 żyć bo tak myślą"
Patryk (2016-11-07 11:41) 44 40   |   zgłoś do usunięcia
Świat należy do młodzieży kto nie myśli no to leży
kierowca (2016-11-07 12:09) 53 59   |   zgłoś do usunięcia
do Kamil (2016-11-07 07:48) Przeraził mnie twoj wpis - strasznie bez pojecia - predkośc ma ogromne znaczenie. przelicz jaka drogę przebędzie pojazd w ciągu sekundy przy prędkosci 50km/h a jaka przy 150 km/h i jak przekłada sie droga hamowania. Zamiast zaciekle obwiniać kierującą /nie wiem kto jes winny / uderzmy sie w piersi . Motocyklisci jeżdżą szybko, pojawiaja sie "z nikąd" i znikają jak cień wciskając sie w kazde wolne miejsce na drodze, kierowcy samochodów ich nie lubia i zajeżdżają im drogę utrudniając jazde jak mogą, na dodatek jeszcze rowerzyści. trzy grupy które robią sobie na złość i mamy obraz naszych dróg. pochylmy się nad tragedią i bólem rodziny.Dobrym słowem ich podtrzymajmy na duchu , bo Oni teraz chyba tego najbardziej potrzebuja
Pazdzioch. (2016-11-07 12:51) 48 38   |   zgłoś do usunięcia
Krótko mówiąc , wina leży po obu stronach .
anna (2016-11-07 13:26) 51 29   |   zgłoś do usunięcia
gdzie byli rodzice jak gówniarz 17 lat jezdzi bez prawka i swiateł.sam takiego motoru sobie nie kupił a teraz placz bo bieda sie stała
Łukowianin (2016-11-07 13:37) 50 31   |   zgłoś do usunięcia
Ludzie, darujcie sobie pisanie zbędnych komentarzy, które na pewno nie wrócą życia temu chłopakowi; nie uspokoją nerwów kobiecie, która prowadziła to auto; i przede wszystkim nie wyjaśnią okoliczności i przyczyn tego zdarzenia. Zostawcie w spokoju tą sprawę dla Policji i Prokutratury. Nie dolewajcie oliwy do ognia. Uszanujcie czyjąś tragedię. Opamiętajcie się. Łatwo jest oceniać, gdy dana sprawa nas nie dotyczy. Pozdrawiam
Łukowianin (2016-11-07 13:39) 50 35   |   zgłoś do usunięcia
Ludzie, darujcie sobie pisanie zbędnych komentarzy, które na pewno nie wrócą życia temu chłopakowi; nie uspokoją nerwów kobiecie, która prowadziła to auto; i przede wszystkim nie wyjaśnią okoliczności i przyczyn tego zdarzenia. Zostawcie w spokoju tą sprawę dla Policji i Prokuratury. Nie dolewajcie oliwy do ognia. Uszanujcie czyjąś tragedię. Opamiętajcie się. Łatwo jest oceniać, gdy dana sprawa nas nie dotyczy. Pozdrawiam
Asia (2016-11-07 14:17) 46 38   |   zgłoś do usunięcia
Odwrocmy sytuacje chlopak mial uprawnienia niech bedzie ze iechal nawed 90 km na godzine..kobieta z malutkim dzicmiem wyjezdza z posesji...to ona musi ustapic poerwszenstwa oni musi zbadac sytuacje na drodze i ocenic czy sie wyrobi wyjechac ona musi ustapic!! Nawed gdyby jecal prawidlowo 50 na godzine i tak by tez go zabila jak by kregoslop polamal albo byl by warzywem.. myslicie stereotypami motocyklisci sa mniejszascia i to oni najczesciej sa obarczani kobieta mloda matka z malym dzieckiem oczywiscie nie moze byc winna bo jak to Pawel mlody bez prawka i zapierdalam...prawda jest taka ze ona go zabila powinna pojsc siedziec ma prawko a nie umie jezdzic chyba przelisow nie zna ile razy jezdza autostrada jezdza motorami po 180 miedzy samochodami dobry kierowca wie ze musi oceniac sytuacje i OGLADAC SIE!!!!
Patryk (2016-11-07 15:24) 54 51   |   zgłoś do usunięcia
Na co zasłużył to ma a kobieta jest Nie winna głupocie jego!
Ddd (2016-11-07 15:25) 55 43   |   zgłoś do usunięcia
Asia to idąc za Twoim tokiem myślenia, jakby zamiast samochodu wybiegło dziecko to też by było dziecka wina, bo się nie rozejrzało a on zapier*** jak głupi, za przeproszeniem. Wtedy też byś powiedziała, że niewinny? Czy może też zyczylabys żeby poszedł siedzieć, bo zabił niewinne dziecko? Fakt jest taki, że wyjeżdżając na drogę tak samo był zobowiązany do przestrzegania przepisow jak ona, co za tym idzie to on ma obowiązek dostosować prędkość do panujących warunków, to on ma jechać z należytą predkoscia, to on ma obowiązek MYSLEC, nie tylko za siebie, poruszanie się po drogach publicznych zmusza do przewidywania, a nie tylko zapieprzania ile licznik da. A skoro nie miał uprawnień to nie miał prawa być na tej drodze, ma podwórko , to mógł tam się popisywać swoimi umiejetnosciami, a nie na drodze, na której powinni się znajdować ludzie znający przepisy i posiadający zweryfikowane egzaminem uprawnienia, których on NIE MIAŁ, gdyby tak każdy wyjeżdżał czym chcial na drogi, bo umie jeździć to co chwilę byśmy tu czytali o takich wypadkach.
Bogdan (2016-11-07 15:29) 50 36   |   zgłoś do usunięcia
Jestem zza P. Asia
Gość (2016-11-07 15:55) 56 41   |   zgłoś do usunięcia
Gdyby jechał zgodnie z przepisową prędkością to by żył..a jeszcze niedawno było głośno o akcji "zwolnij kierowco"...może i byłby połamany, ale był młody, wyszedłby z tego, a niestety nadmierna prędkość i zbyt duża wiara w swoje umiejętności zabrała kolejnego młodego i wspaniałego człowieka...spoczywaj w pokoju Paweł
nick (2016-11-07 18:17) 47 37   |   zgłoś do usunięcia
Zamiast prowadzi polemikę która na tym etapie niczemu i nikomu nie służy, lepiej posłuchajcie pięknej tematycznie melodii. link : https://www.youtube.com/watch?v=yR2h61bdoCo
Juda (2016-11-07 19:10) 51 37   |   zgłoś do usunięcia
Zasłyszana przestroga dla kierowców w TVP: NIE PCHAJ SIĘ NA CHAMA NA ŁONO ABRAHAMA ! ! !
Juda (2016-11-07 19:15) 51 43   |   zgłoś do usunięcia
Zasłyszana przestroga dla kierowców w TVP: NIE PCHAJ SIĘ NA CHAMA NA ŁONO ABRAHAMA ! ! !
lel (2016-11-07 19:46) 51 72   |   zgłoś do usunięcia
nie obwiniajcie chłopaka, bo młody skąd wiecie , że nie miał uprawnień, do niektórych motocykli nie trzeba, mam syna w jego wieku i też jeżdzi motorem z uprawnieniami, nie wyobrażam sobie takiej sytuacji, nie chcę nikogo oceniać, ale zawsze krytykuje się młodzież, bardzo nie obiektywnie, nikt nie wie ile jechał, wszyscy jesteście specjalistami, teraz najłatwiej powiedzieć, że jego wina, bo on się już nie wypowie, współczuje tej kobiecie, ale nie oszukujmy się , wyjeżdzała z posesji to nawet jakby helikopter jechał po drodze to jej zasranym obowiązkiem było się zatrzmać.
Relel (2016-11-07 19:57) 42 32   |   zgłoś do usunięcia
Nie miał, kłania się czytanie ze zrozumieniem, nawet w artykule policja to podkreśliła, więc nie powinien jeździć po drogach. A niech Pani/Pan spojrzy na zdjęcie samochodu, gdyby jechał prawidłowo to on by tak nie wyglądał, sam miałem wypadek tyle że motocyklista nie zginął i mój samochód jest w stanie nadal poruszać się po drogach, a ten co najwyżej pójdzie na żyletki. Oboje są winni, chłopak, bo jechał na tyle szybko, że nawet nie był w stanie zahamować/wyminąć, a ona bo mogła te 10 razy więcej się obejrzeć, chociaż czy to by coś dało? Rozpędzonego nikt nie był w stanie go zauważyć...spojrzała to go nie było, zdążyła wyjechać i nadjechał, kwestia sekund, to nie rower, że go dużo wcześniej widać, mógł nadjechać w przeciągu kilku sekund, a nie oszukujmy się, kto Go znał to wie, że lubił szybką jazdę.
Relel (2016-11-07 20:04) 55 36   |   zgłoś do usunięcia
Nie miał, kłania się czytanie ze zrozumieniem, nawet w artykule policja to podkreśliła, więc nie powinien jeździć po drogach. A niech Pani/Pan spojrzy na zdjęcie samochodu, gdyby jechał prawidłowo to on by tak nie wyglądał, sam miałem wypadek tyle że motocyklista nie zginął i mój samochód jest w stanie nadal poruszać się po drogach, a ten co najwyżej pójdzie na żyletki. Oboje są winni, chłopak, bo jechał na tyle szybko, że nawet nie był w stanie zahamować/wyminąć, a ona bo mogła te 10 razy więcej się obejrzeć, chociaż czy to by coś dało? Rozpędzonego nikt nie był w stanie go zauważyć...spojrzała to go nie było, zdążyła wyjechać i nadjechał, kwestia sekund, to nie rower, że go dużo wcześniej widać, mógł nadjechać w przeciągu kilku sekund, a nie oszukujmy się, kto Go znał to wie, że lubił szybką jazdę.
Relel (2016-11-07 20:14) 53 30   |   zgłoś do usunięcia
Nie miał, kłania się czytanie ze zrozumieniem, nawet w artykule policja to podkreśliła, więc nie powinien jeździć po drogach. A niech Pani/Pan spojrzy na zdjęcie samochodu, gdyby jechał prawidłowo to on by tak nie wyglądał, sam miałem wypadek tyle że motocyklista nie zginął i mój samochód jest w stanie nadal poruszać się po drogach, a ten co najwyżej pójdzie na żyletki. Oboje są winni, chłopak, bo jechał na tyle szybko, że nawet nie był w stanie zahamować/wyminąć, a ona bo mogła te 10 razy więcej się obejrzeć, chociaż czy to by coś dało? Rozpędzonego nikt nie był w stanie go zauważyć...spojrzała to go nie było, zdążyła wyjechać i nadjechał, kwestia sekund, to nie rower, że go dużo wcześniej widać, mógł nadjechać w przeciągu kilku sekund, a nie oszukujmy się, kto Go znał to wie, że lubił szybką jazdę.
Juda (2016-11-07 20:15) 42 38   |   zgłoś do usunięcia
Zasłyszana przestroga dla kierowców w TVP: NIE PCHAJ SIĘ NA CHAMA NA ŁONO ABRAHAMA ! ! !
Sama prawda (2016-11-07 21:26) 53 98   |   zgłoś do usunięcia
A co jakby zabil to biedne dziecko i kobiete? Tez byscie pisali ze dzieki swoim umiejetnosciom to zrobil ? To ze jezdzil wczesniej motorami nie oznacza ze mogl sobie na luzie jezdzic dalej. Troche wyobrazni ludzie.. Takie argumenty na nic sie nie zdadza bo tak czy inaczej to on byl zagrozeniem na drodze.. Skonczcie te komentarze ze lepiej jezdzil niz Ci co maja uprawnienia bo jak widzimy to on nie znal sie na przepisach drogowych i zasuwal w terenie zabudowanym z taka predkosia ze skasowal samochod. Kobieta musiala sie rozejrzec czy nic nie jedzie bo miala male dziecko z tylu. A taka jest wlasnie prawda ze taki motor w mgnieniu oka moze pojawic sie kolo nas. Sami dobrze o tym wiecie. Pomodlcie sie za chlopaka i nie ciagnijcie dalej tego tematu takim glupim tokiem rozumowania
ewa (2016-11-07 22:43) 44 33   |   zgłoś do usunięcia
Można się dowiedzieć kiedy będzie pogrzeb ?
..... (2016-11-08 10:34) 49 36   |   zgłoś do usunięcia
W czwartek o godz 10 . Prosze ludzi którzy go nie znali ani nie wiedzą jak wgl jeżdzi sie motocyklem o przestanie komentowania bo to nie ma sensu . uwarzać na drodze musi każdy . A przepisy na drodzę nie rużnią się na każdą kategorie a Paweł jedną z nich posiadał . I DOBRZE KAŻDY WIE ,ŻE MIAŁA BEZWZGLĘDNY OBOWIĄZEK USTĄPIENIA !!
Kierowca11 (2016-11-08 11:58) 52 38   |   zgłoś do usunięcia
Nie wierzę w to co czytam....Chłopak jechał bez uprawnień i z prędkością na pewno o wiele, wiele wyższą, niż dopuszczalna (co widać po stanie samochodu) Osobiście bym powiedziała, że stan samochodu jest taki, jak by to nie motocykl a samochód w niego uderzył. Kobieta wyjeżdżała z posesji,nie ustąpiła pierwszeństwa, nie wierzę że jadąc z malutkim dzieckiem zrobiła to celowo i z premedytacją, bo,''jeszcze zdąży'', dla mnie najprawdopodobniej, gdy rozpoczęła manewr włączania się do ruchu,tego motocyklu nie było, jednak w połowie manewru,najechał z dużą prędkością, nie zdążył wyhamować ani ominąć pojazdu, i w niego uderzył. Jak możecie pisać takie rzeczy o kobiecie która,juz na pewno ma wyrzuty sumienia, nie wiecie co czuje,na jej oczach zginął młody chłopak, ale jak dla mnie ona całkowitej odpowiedzialności za to zdarzenie nie ponosi, wg mnie nie ponosi żadnej, bo ona nie mogła nic już zrobić,nie zdążyła by wrzucić wstecznego i cofnąc, ale gdyby on jechał z prędkością jaka w tym miejscu obowiązuje, to by wyhamował lub ominął ewentualnie uderzył ale nie skończyło by się to śmiercia a potłuczeniami.
Kierowca11 (2016-11-08 12:07) 43 44   |   zgłoś do usunięcia
Nie wierzę w to co czytam....Chłopak jechał bez uprawnień i z prędkością na pewno o wiele, wiele wyższą, niż dopuszczalna (co widać po stanie samochodu) Osobiście bym powiedziała, że stan samochodu jest taki, jak by to nie motocykl a samochód w niego uderzył. Kobieta wyjeżdżała z posesji,nie ustąpiła pierwszeństwa, nie wierzę że jadąc z malutkim dzieckiem zrobiła to celowo i z premedytacją, bo,''jeszcze zdąży'', dla mnie najprawdopodobniej, gdy rozpoczęła manewr włączania się do ruchu,tego motocyklu nie było, jednak w połowie manewru,najechał z dużą prędkością, nie zdążył wyhamować ani ominąć pojazdu, i w niego uderzył. Jak możecie pisać takie rzeczy o kobiecie która,juz na pewno ma wyrzuty sumienia, nie wiecie co czuje,na jej oczach zginął młody chłopak, ale jak dla mnie ona całkowitej odpowiedzialności za to zdarzenie nie ponosi, wg mnie nie ponosi żadnej, bo ona nie mogła nic już zrobić,nie zdążyła by wrzucić wstecznego i cofnąc, ale gdyby on jechał z prędkością jaka w tym miejscu obowiązuje, to by wyhamował lub ominął ewentualnie uderzył ale nie skończyło by się to śmiercia a potłuczeniami.
AbC (2016-11-08 12:59) 52 35   |   zgłoś do usunięcia
@Kierowca11: pełna zgoda.
AbC (2016-11-08 13:04) 46 37   |   zgłoś do usunięcia
@Kierowca11: pełna zgoda.
Nxnx (2016-11-08 20:56) 46 34   |   zgłoś do usunięcia
Powinna ponies kare nie ustapila
Pani B. (2016-11-08 23:59) 43 35   |   zgłoś do usunięcia
Rozumiem rozgoryczenie młodzieży znającej chłopaka, ale nie oszukujmy się nie znacie jeszcze realiów życia, kiedyś jak dorośniecie, będziecie po drugiej stronie medalu, zrozumiecie, w przyszłości to wy będziecie mieli samochody, zrobicie na nie prawa jazdy i uwierzcie nawet jak będziecie mieli umiejętności, a zabraknie wam papierka to nic wam po tym, bo właśnie na tym polega dorosłe życie, nie ma że umiem, wsiadam i jadę, prawodawca ustanowił takie prawo właśnie po to, aby na drodze panował jakiś ład, pomyślcie co by się stało jakby tak każdy jeździł i nie mówię tu tylko o młodych, ale o pijanych, lekkomyślnych czy po prostu ignorantów, których nie obchodzą przepisy. Mam ten papierek i uwierzcie namęczyłam, się żeby go dostać i wiem jak myśli kierowca, to nie jest tak, że się włącza do ruchu bez rozejrzenia, to już taki nawyk, że się to robi, tak już po prostu jest, nie da się o tym zapomnieć, bo bez tego nie da się od tak sobie wyjechać. Z drugiej strony chłopak znał drogę, nie spodziewał się nikogo na niej, chciał poczuć maszynę, w końcu to jego pasja, niestety żadne z nich nie przewidziało tego spotkania, gdyby tak było to kobieta by nie zaczęła manewru, a on by jechał wolniej żeby miała szansę go w ogóle zobaczyć. Przecież gdyby wiedzieli o sobie to by do tego nie doszło, a tak ona nie widziała jego, a on nie widział jej, a jak już się dostrzegli było niestety za późno, więc proszę nie obwiniajcie kobiety ani chłopaka, bo na logikę gdyby go widziała to by nie wyjechała pod rozpędzony motocykl, a gdyby on ją widział to dokonałby manewru wyminięcia lub hamowania i by mu się to udało. Znam rodzinę, dlatego przykre, że spotkało ich kolejne nieszczęście, ale proszę was młodzi ludzie nie oceniajcie, bo nie jesteście w tym obiektywni.
fd (2016-11-09 21:09) 39 36   |   zgłoś do usunięcia
ciekawe co by było, gdyby ta Pani wyjechała np. Panu po 50 tce, lub 60 tce, wszyscy powiedzieli by, że młoda pewnie jej sie spieszyło itd. itd, beznadziene społeczeństwo, zawsze młodzi są winni, ostatnio była kolizja w lukowie na przejsciu dla pieszych kierowca który potrącił ludzi na przejściu po 70 tce i starsze małżenstwo, gdzie im się wszystkim spieszyło?
:((((((( (2016-11-10 17:10) 43 35   |   zgłoś do usunięcia
Wkoncu Pawelku dzis otworzyły sie dla Ciebie drzwi Raju jesteś już w miejscu gdzie nigdy nie zaznasz już smutku,wierzę że jesteś tam szczęśliwy i ze spotkamy się z Tobą kiedy nasza ziemska pielgrzymka dobiegnie końca. Pożegnaliśmy się z Tobą na zawsze miałeś piękny pogrzeb tak wielu przyjaciół czuję bez Ciebie pustkę jaką zostawiłeś nam tu na ziemi nie uslyszymy juz dźwięku Twego motoru... Spoczywaj w pokoju [*]
M (2016-11-10 18:45) 50 34   |   zgłoś do usunięcia
[*]
dodaj komentarz


Komentowane z fb

Ostanio opublikowane artykuły:

Potrącenie rowerzystki na Piłsudskiego
Potrącenie rowerzystki na Piłsudskiego Zablokowana jest droga krajowa w kierunku Siedlec. Kilkadziesiąt metrów od budynku Prokuratury Rejonowej doszło do potrącenia kierującej rowerem starszej kobiety.
Podziękowania za obywatelską postawę
Podziękowania za obywatelską postawę Szlachetną postawą wykazała się jedna z mieszkanek Łukowa, pani Katarzyna. Kobieta przyczyniła się do złapania szajki kradnącej rowery w mieście. Za swój czyn kobieta otrzymała podziękowania od komendanta policji.
Najbogatsze samorządy 2017 roku. Gdzie jest Łuków?
Najbogatsze samorządy 2017 roku. Gdzie jest Łuków? Pismo Samorządu Terytorialnego "Wspólnota" opublikowało ranking najbogatszych samorządów za 2017 rok. Na których miejscach znajduje się Łuków oraz gminne miejscowości w naszym powiecie?
To oni służą mieszkańcom. Święto policji w Łukowie ...
To oni służą mieszkańcom. Święto policji w Łukowie Kilkudziesięciu pracowników Komendy Powiatowej Policji w Łukowie otrzymało w piątkowe przedpołudnie 20 lipca akty nominowania na wyższe stopnie mundurowe. Funkcjonariusze policji z powiatu łukowskiego obchodzili dziś swoje święto.
Zamkną ulicę Popiełuszki
Zamkną ulicę Popiełuszki W czwartek 26 lipca planowane jest zamknięcie ulicy Popiełuszki w Łukowie. Ma to związek z ruszającymi tam pracami drogowymi.
Woda na wałach. Będą poprawki nad zalewem
Woda na wałach. Będą poprawki nad zalewem Oddana niedawno do użytku inwestycja, jaką jest zmodernizowany zalew Zimna Woda przysparzać może tzw. problemów wieku dziecięcego. Jednym z nich są podmyte wały po ostatnich deszczach. OSiR zna problem i oczekuje na wykonanie napraw gwarancyjnych przez wykonawcę.
„Listy z Afryki” już w Woli Okrzejskiej
„Listy z Afryki” już w Woli Okrzejskiej 25 kart rękopisów "Listów z Afryki" autorstwa Henryka Sienkiewicza trafiło właśnie do muzeum Jego imienia w Woli Okrzejskiej. Dyrektor placówki Maciej Cybulski dziękuje darczyńcom za pomoc w pozyskaniu eksponatów i zaprasza mieszkańców powiatu łukowskiego do oglądania nowej wystawy.
Przedszkole inne niż wszystkie. "Bajkowy Raj" zaprasza dzieci w ...
Przedszkole inne niż wszystkie. Dogodna lokalizacja, wiele dodatkowych zajęć i przygotowanie dziecka do życiowego startu. To jedynie kilka cech określających przedszkole "Bajkowy Raj". Placówka otwiera nowy punkt i zaprasza do niego maluchy wraz z rodzicami.
Harcerze na - pracowitych - wakacjach
Harcerze na - pracowitych - wakacjach Harcerze z Hufca ZHP w Łukowie nie mogą narzekać na wakacyjną nudę. Kilka dni temu gościli w województwie podkarpackim, gdzie zdobywali sprawności zespołowe. Na początku lipca natomiast szkolili się i zdobywali nowe kwalifikacje.
Gmina Krzywda: Kilkaset osób na Igrzyskach LZS
Gmina Krzywda: Kilkaset osób na Igrzyskach LZS Duża sportowa impreza odbędzie się w niedzielę 29 lipca w Krzywdzie. Na terenie miejscowego Ośrodka Sportu i Rekreacji zorganizowane zostaną XIX Wojewódzkie Igrzyska Rekreacyjno-Sportowe LZS.
STOP na skrzyżowaniu Stodolnej i Wojska Polskiego?
STOP na skrzyżowaniu Stodolnej i Wojska Polskiego? Do naszej Redakcji zwrócił się Czytelnik z zapytaniem, czy na skrzyżowaniu ulic Stodolnej i Wojska Polskiego w Łukowie zarządca drogi mógłby postawić znak STOP. Dlaczego?
Zabawa mimo deszczu
Zabawa mimo deszczu Choć padający deszcz nie sprzyjał frekwencji, osoby które przyszły w niedzielę na festyn integracyjny" Bądźmy Razem" nie narzekały na brak atrakcji. Co działo się na obiektach rekreacyjno-sportowych nad Krzną?
Przegrana w sparingu
Przegrana w sparingu Piłkarze Orląt Łuków rozpoczęli przygotowania do nowego sezonu. Beniaminek IV-ligi uległ we wtorek 10 lipca Mazovii II Mińsk Mazowiecki 1:4.
Nowe mapy Łukowa w Google Maps
Nowe mapy Łukowa w Google Maps Na popularnej stronie internetowej Google Maps pojawiły się nowe zdjęcia satelitarne naszego miasta. Z lotu ptaka widać m.in. powstający III etap Małej Obwodnicy Łukowa, czy budowaną fabrykę ŁukPaszu.
"Razem Raźniej" w Anelinie
Środowiskowy Dom Samopomocy w Anielinie zaprasza na V Piknik Integracyjny "Razem Raźniej". Wydarzenie zaplanowano na 25 lipca.
Polsko-włoski duet zagrał koncert organowy
Polsko-włoski duet zagrał koncert organowy Dwa koncerty zostały do zakończenia tegorocznego Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej, który gości w łukowskich kościołach. W niedzielę 15 lipca w naszym mieście swoje umiejętności zaprezentowali kolejni artyści.
"MUS!" zagra w amfiteatrze. Przyjdź na bezpłatny koncert
Kolejna odsłona "Łukowskiego Lata z Muzami", czyli cyklu imprez mających umilić spędzanie wakacji w mieście. Tym razem w niedzielę 22 lipca w amfiteatrze odbędzie się koncert zespołu "MUS!".
Zgłoś temat

Zobacz inne galerie

To oni służą mieszkańcom. Święto policji w ŁukowieWoda na wałach. Będą poprawki nad zalewemHarcerze na - pracowitych - wakacjachZabawa mimo deszczuPolsko-włoski duet zagrał koncert organowyMIG zagrał w AdamowieŁukowianie z Nagrodą Publiczności we włoskim RiminiSpaliło się pół hektara zbożaRozpoczęli wakacje przy muzyce Power PlayKapsuła Czasu na 600-lecie TrzebieszowaObwodnica rośnie w oczach. Co z rondem na Radzyńskiej?

Obejrzyj

Złodziej roweru nagrał się na monitoringu15 godzin w akcjiZenek zaśpiewał nad zalewemPożar cysterny na Radzyńskiej. Zobacz film z miejsca zdarzenia!Kto rozpoznaje złodzieja?Przed nami #BiegWilka. Jata Race już w niedzielęCentrum Nauki Kopernik w Mysłowie!Jest awans!Roztańczona publiczność na koncercie BoysMuzyka rozbrzmiała przy fontannieSkonstruował gitarę... z patyczków (zobacz film)

Wydarzenia dodajwszystkie

Lipiec 2018
Pn Wt Śr Cz Pt So N
25262728293001
02030405060708
09101112131415
16171819202122
23242526272829
3031
01
02
03
04
05
Polsko-włoski duet zagrał koncert organowy
Polsko-włoski duet zagrał koncert organowy
Dwa koncerty zostały do zakończenia tegorocznego Festiwalu Muzyki Organowej i Kameralnej, który gości w łukowskich kościołach. W niedzielę 15 lipca w naszym mieście swoje umiejętności zaprezentowali kolejni artyści.
Reklamy

Aktualne ceny paliw

ON 95 98 LPG
- - - -
Ceny paliw promocja

Prognoza pogody

Gmina Krzywda: Kilkaset osób na Igrzyskach LZS
Gmina Krzywda: Kilkaset osób na Igrzyskach LZS
Duża sportowa impreza odbędzie się w niedzielę 29 lipca w Krzywdzie. Na terenie miejscowego Ośrodka Sportu i Rekreacji zorganizowane zostaną XIX Wojewódzkie Igrzyska Rekreacyjno-Sportowe LZS.

Polub nas na facebooku


Polub nas na facebooku


Ogłoszenia   dodajwszystkie

Kupię: Skup Spółek oraz JDG z Długami - pomoc 299/586 KSH ...
Skup Zadłużonych Spółek - Skup Spółek w trakcie kontroli US UKS PIP ZUS PIH , Oferujemy : Czasowe przejęcie zarządu spółki z o.o. S.A, prowadzenie zarządu ...
Kupię: KUPIĘ ODZNAKI,ODZNACZENIA,MEDALE,ORDERY STARE WOJSKOWE
Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogatywki,szable,kordziki,bagnety,noże, stare dokumenty,dyplomy,legitymacje,zdjęcia wszelkie wyposażenie wojskowe za ciekawe rzeczy dobrze ...
Kupię: KUPIE STARE DREWNIANE ŚMIGŁO OD SAMOLOTU
kupie stare przedwojenne śmigło drewniane do starego samolotu, polskiego niemieckiego, czeskiego, angielskiego lub innego,do kolekcji.telefon 694972047
Kupię: KUPIĘ SZABLE,BAGNETY,KORDZIKI,NOŻE STARE WOJSKOWE
Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogatywki,szable,kordziki,bagnety,noże, stare dokumenty,dyplomy,legitymacje,zdjęcia wszelkie wyposażenie wojskowe za ciekawe rzeczy dobrze ...
Inne: KUPIĘ ODZNAKI,ODZNACZENIA,MEDALE,ORDERY STARE WOJSKOWE
Polskie i Zagraniczne przedwojenne z czasów wojny oraz zaraz powojenne wojskowe i nie tylko różne odznaczenia,odznaki,medale,mundury,rogatywki,szable,kordziki,bagnety,noże, stare dokumenty,dyplomy,legitymacje,zdjęcia wszelkie wyposażenie wojskowe za ciekawe rzeczy dobrze ...
Wydawca
Wydawnictwo Wspólnota
Mateusz Orzechowski
Wygnanów 20
21-306 Czemierniki
NIP: 538-117-96-41
Redakcja
Redakcja Łuków24.pl
ul. Kwiatkowskiego 5
21-400 Łuków
tel. + 48 515 895 342
[email protected] Redaktor Naczelny Łuków24.pl
Tomasz Goławski
tel. +48 515 895 342
[email protected]ukow24.pl Reklama
Przemysław Kisiel
tel. +48 515 895 441
[email protected]
Redakcja
Redakcja Tygodnika
Wspólnota Łukowska

ul. Kwiatkowskiego 5
21-400 Łuków
tel. +48 791 184 007
[email protected] Redaktor Prowadząca
Magdalena Oknińska
tel. +48 501 648 259
[email protected] Redaktor
Marta Karwowska
tel. +48 502 355 766
[email protected] Redaktor
Bartosz Szumowski
tel. +48 516 075 443
[email protected] Reklama
Izabela Szczygielska-Wielgosz
tel. +48 791 184 007
[email protected]
Siedlce Się Dzieje