Reklama

Reklama

Nowoczesny marketing w internecie przysłuży się także Twojej firmie

Opublikowano: śr, 9 wrz 2020 10:18
Autor:

Nowoczesny marketing w internecie przysłuży się także Twojej firmie - Zdjęcie główne

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:

Przeczytaj również:

Wiadomości Korzyści, jakie niesie za sobą marketing internetowy, przekonują coraz więcej właścicieli firm i sklepów online.

Reklama

Nic w tym dziwnego – sieć Web niemal wyparła już tradycyjne formy reklamy, a nowoczesne narzędzia i idące z duchem czasu metody pozwalają na osiągnięcie zadowalających wyników w możliwie krótkim czasie. Jeśli chcesz dowiedzieć się o nim nieco więcej, zapraszamy do przeczytania poniższego tekstu.

Wykorzystaj pozycjonowanie, by znaleźć się w TOP3 wyszukiwarki

Ostatnie lata ukazały nam rosnącą popularność marketingu internetowego. Wciąż jednak przedsiębiorcy zadają sobie pytanie: czy to naprawdę jest skuteczne? Ile będę w konsekwencji zarabiał? Odpowiedź na te pytania może być tylko jedna: to zależy od Twoich oczekiwań i od produktu czy usługi, jakie chcesz reklamować. Niebagatelne znaczenie ma też Twoje zaangażowanie w promocję, a także rozmiar branży oraz konkurencji. Warto wiedzieć, że im więcej masz rozbudowanych rywali, tym dłużej może potrwać budowanie rozpoznawalności Twojej marki w internecie. Aby być pewnym, że marketing w sieci przyniesie zysk, dobrze jest zwrócić się o pomoc do profesjonalistów zajmujących się pozycjonowaniem. Dlaczego? Otóż marketing w wyszukiwarce jest najpopularniejszą formą reklamy, i jednocześnie jedną z najskuteczniejszych. Z jego pomocą można zaplanować działania promocyjne i wdrażać je na bieżąco; SEO oferuje również możliwość szybkiego reagowania w razie potrzeby. Doskonałym rozwiązaniem jest połączenie technicznego SEO z link buildingiem i kampaniami PPC.

W celu lepszego zrozumienia usługi należy już na wstępie wyjaśnić, co kryje się pod pojęciami pozycjonowanie stron internetowych i SEO – Search Engine Optimization. Pozycjonowanie można zdefiniować, jako szeroki zakres działań, który ma na celu wypromowanie witryny internetowej w organicznych, naturalnych wynikach wyszukiwania pod konkretnymi frazami kluczowymi. A to oznacza, że pozycjonowanie stron www ma za zadanie sprawić, by dana witryna wyświetlała się, gdy ktokolwiek wpisze w Google dane słowa kluczowe. Każda osoba rozważająca pozycjonowanie powinna wiedzieć, że ok. 90% internautów nigdy nie zagląda na drugą stronę wyników wyszukiwania. To oznacza, że powodzenie biznesu uzależnione jest od uplasowania się w czołowych pozycjach organicznych wyników. Tylko zdeklasowanie rywali daje pewność, że ruch w witrynie znacząco wzrośnie, a to przełoży się finalnie na sprzedaż towarów lub usług.

Pozycjonowanie stron to tylko jedna (chociaż najpopularniejsza) forma marketingu internetowego. Oprócz niej istnieją jeszcze inne, często powiązane z SEO, ale odbywające się na nieco odmiennych zasadach. Poniżej przedstawiamy te z metod marketingowych, które są chętnie wykorzystywane przez właścicieli firm i sklepów internetowych. Oczywiście pozycjonowanie powinno być podstawową aktywnością przedsiębiorstwa w sieci – bez niego nie da się wspiąć na najwyższe miejsca w wyszukiwarce i dotrzeć do zainteresowanych ofertą potencjalnych Klientów.

Pozycjonowanie to nie wszystko. Jak jeszcze się zareklamować?

Podobnym do link buildingu sposobem rozpowszechniania informacji w internecie jest marketing wirusowy. Lecz o ile przy budowaniu bazy odnośników promocją zajmujesz się Ty albo specjalistyczna agencja, to tutaj sami użytkownicy dzielą się między sobą udostępnioną reklamą. Twoim zadaniem jest ich do tego zachęcić. Wbrew pozorom, nie jest to takie trudne – wystarczy stworzyć chwytliwy content: hasło, tekst, grafikę, które następnie puścisz w obieg na stronach internetowych i mediach społecznościowych. Szczególnie te ostatnie są wręcz wymarzonym tłem dla marketingu wirusowego. Szerokie możliwości „share'owania” treści sprawiają, że Twoja reklama może w kilka minut dotrzeć do setek odbiorców. Aby jednak odniosła ona sukces, najpierw trzeba ją stworzyć. Pomogą Ci w tym specjaliści, którzy na co dzień zajmują się tworzeniem perfekcyjnych sprzedażowych tekstów. Jeżeli kampania spotka się z zainteresowaniem i ludzie zaczną udostępniać Twój post, możesz się spodziewać, że następna akcja marketingowa pójdzie już łatwiej. Drugim pomysłem na dotarcie z przekazem do rzesz potencjalnych Klientów jest e-mail marketing. Tutaj trudność polega na tym, że dzisiejsi odbiorcy nie chcą być już „atakowani” ze wszystkich stron mailami reklamowymi i często po prostu je usuwają. Do przesyłania wiadomości potrzebna jest więc zgoda użytkownika. Jeżeli już uda Ci się ją zdobyć, zyskujesz doskonały kanał do komunikacji z internautą. Możesz wysyłać mu newslettery z aktualną ofertą, promocjami, a także linki do konkursów z nagrodami.

UDOSTĘPNIJ NA: UDOSTĘPNIJ NA:
wróć na stronę główną

ZALOGUJ SIĘ - Twoje komentarze będą wyróżnione oraz uzyskasz dostęp do materiałów PREMIUM.

e-mail
hasło

Nie masz konta? ZAREJESTRUJ SIĘ Zapomniałeś hasła? ODZYSKAJ JE

Komentarze (0)

Wysyłając komentarz akceptujesz regulamin serwisu. Zgodnie z art. 24 ust. 1 pkt 3 i 4 ustawy o ochronie danych osobowych, podanie danych jest dobrowolne, Użytkownikowi przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych i ich poprawiania. Jak to zrobić dowiesz się w zakładce polityka prywatności.